Gjest loren Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har fått problemer med App Store, hvis jeg vil kjøpe noe så trykker jeg på kjøp som vanlig, og skriver inn passordet mitt, så ser det ut som app'en begynner å lastes, og daned kommer det opp et vindu med: "Pålogging kreves. klikk på fortsett og logg på for å vise faktureringsinformasjon" Da trykker jeg på fortsett, taster passordet på nytt, og kommer til en side med betalingsmåter. I rød skrift står det at "Det foreligger et faktureringsproblem med et tidligere kjøp. Oppdater betalingsmåten". Har prøvd å oppdatere med tre forskjellige kort (2 Visa og 1 Mastercard), men får på alle tre beskjed om "Betalingsmetoden er ikke gyldig i denne butikken. Oppgi en ny betalingsmetode" Hva gjør jeg da liksom? Alt fungerte fint før helga, og jeg har ikke endret på noen ting, det har vært penger på kortet jeg hadde liggende inne som betalingsmetode hele tiden, og det er penger på de to andre kortene jeg har forsøkt også. Er det noen som har noen tips? Har iphone 4 om det skulle ha betydning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå