Gå til innhold

Abelone.no

MariaHan

Anbefalte innlegg

Ser at abelone.no selger mye fint, og lurer på om noen har erfaring med å bestille derfra?

De skriver: Vi har altfor sto pågang i brudesalongen nå, og må prioritere prøvetimer for brudekjoler, kjoler/ballkjoler til dame og dresser til herre. ALLE ANDRE KJØP MÅ GJØRES I NETTBUTIKKEN. Bestillingene sendes ut fortløpende.

Åpningstider i brudesalongen kun Man-Tors 10-16 - Husk bestill time før du kommer. Vi anbefaler IKKE å ta med baby/småbarn ved prøving av brudekjoler.

Lurer på hvor lang leveringstid de har på småstæsj som slør etc. hvis noen har bestilt derfra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEi :-) Jeg har kjøpt kjolen min der!! :-) SUPERFORNØYD! Det var ikke dyrt, og damene der er veldig flinke. Kvaliteten på kjolene og ellers alt de har der er helt topp!

Jeg bestilte prøvetime, måtte vente litt for å få tid, det er enormt stor pågang der ute på "salongen" (salongen er på Kløfta, inni huset til damen som driver nettbutikken)

Det er to etasjer der, de prioriterer en brud i hver etasje om gangen.

Om du skal ha prøvetime er det er lurt om du allerede vet hvilke kjoler du vil prøve da de kun har ca 50 minutter tid satt av til deg... :-)

Vimsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Hørtes ut som de hadde mye å gjøre ja, men så lenge du er fornøyd er jo det bra :jepp:

Så dette er en brudesalong i et privathus. Greit å vite hvis jeg skal ta turen innom dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte et perlekjede der fra til brudekjolen. Veldig rask levering. Perlekjedet var skadet da jeg fikk det, så sendte e-post og lurte på hva jeg skulle gjøre. Fikk også raskt svar på e-post. Så er alt i alt fornøyd med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Hørtes ut som de hadde mye å gjøre ja, men så lenge du er fornøyd er jo det bra :jepp:

Så dette er en brudesalong i et privathus. Greit å vite hvis jeg skal ta turen innom dem.

De har VELDIG mye å gjøre.. :-) Jeg må ut dit igjen snart, må få sydd inn kjolen litt, de fikser sånt også :-) Koster 1000,- for å legge op og sy inn. Billig!

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det kostet mer enn 1000 å legge opp og sy inn/ut. Da skjønner jeg at det har stor pågang! De har sikkert mange syersker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde det kostet mer enn 1000 å legge opp og sy inn/ut. Da skjønner jeg at det har stor pågang! De har sikkert mange syersker.

Betaler 500,- for legge opp og sying :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kjøpe Lilly-kjole fra abelone. Hun skriver "Vi holder samme eller lavere pris enn LILLY Danmark. Prisene er omregnet til NKr og inkluderer da 25% MVA + 10,7 % Toll + Fortolling + Frakt som du må betale om du selv importerer fra Danmark."

Jeg har ikke importert noe før, men synes ikke prisene hennes er så veldig lave på Lilly-kjoler. Stemmer det virkerlig at de er lavere enn å bestille fre lilly.dk?

Har ikke funnet noen drømmekjole ennå, så jeg har ikke sjekket noe spesielt. Noen som vet om det lønnner seg å bestille rett fra lilly.dk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...