Gå til innhold

Hva var det siste prosjektet du kreerte/lagde?

Nigella

Anbefalte innlegg

Jeg har en tendens til å ha mange håndarbeids- /hobby- /interiør- prosjekter på gang samtidig.

Noen gjør jeg ferdig med en gang, noen kan ta årevis (legger bort og tar frem igjen). Andre blir aldri ferdig...

Mitt siste prosjekt:

I går lagde jeg gratulasjonskort til ei venninde av akvarell.

Hva er ditt siste prosjekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strikker babydress til noen som har termin denne uken. Håper det blir litt sent denne uken, eller neste...

Før det var det hjemmelaget sennepssild i juleprez til onkler og tanter. Før det: Julekort. Og før det smykker.

helt enig i at man har flere prosjekter på gang. Driver også å lager spill til en venninne, flere strikke prosjekter + at jeg har avtale med en venninne å lage julekort i februar! Hater å sitte i begynnelsen av desember... Og så er også å strikke armbånd med perler høyt oppe. Har faktisk skrevet liste over prosjekter for 2004!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har strikket meg et skjerf i helga.

Før det strikket jeg armbånd i "ståltrad med perler og strikkede og tovede vesker i julegaver til alle damene i familien.

Pluss at jeg lagde div silderetter, til venner og kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicoline

Mitt siste store prosjekt var husbygging og tilhørende innredning - et gedigent prosjekt.

Av litt mindre dimensjoner: strikket ferdig et skjerf jeg begynte på før byggeprosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Strikket en veske med veldig tykt dobbelt garn på veldig tykke pinner. Ikke helt ferdig, for har ikke fått montert enda, men tror den blir fin! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt siste avsluttede prosjekt hjemme var soverommet. Har hatt en tråd om det her inne før. Er veldig fornøyd med det enda. :D

Neste prosjekt er badet. Har bestilt to enkle hyller i bjørk og glass fra Ikea som skal henges opp når de ankommer. I tillegg skal det henges opp et bilde eller to og friskes opp med litt freshere håndklær og sånt. *venter bare på Ikea-hyllene nå*. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt sist avsluttende verk her hjemme ble gjort første uken i desember - 03.

Da gjorde vi istand kjøkkenet, vi rivde tak og vegger og gulv, og fikk det i orden igjen før kjøkkeninnredningen fra Polen kom. Jeg fikk min bestemor til og hekle nye gardiner, noe som ble kjempe fint. Og jeg broderte nytt pyntehåndkle og malte vegger, la belegg etc. Beiset pyntehåndkleholderen.

Nå har jeg ingen store prosjekter før til sommeren, da skal vi kanskje bygge ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt siste prosjekt (bortsett fra pepperkakehus og marsipankuler...) var innbydelser og bordkort til bryllupet i sommer, og det å skrive alle takkekortene etterpå... Har liksom ikke kommet igang med noe etter dette jeg, er så delig å slippe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har strikket ferdig ett sett med lue og skjerf, har begynt på julegavene. Har en kiste som jeg fyller opp med div småstrikkk , hekleduker, perlearbeider, små broderier, smykker ol og til jul tømmes den og så er de fleste julegavene i boks!i perioder blir det mye som går ned i kisten, og så går det lenge til neste gang. Men er ganske fornøyd når jeg ett par uker før jul tar ett dypdykk ned i den og ser hva det har blitt i løpet av året!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har begynt på et lappeteppe til dobbeltseng. Det skal gis bort i bryllupsgave i sommer, så jeg har bare et halvt år på meg. Og jeg skal håndquilte hele greia. Er ferdig med toppen (lappene er altså sydd sammen), men håndquiltinga tar jo utrolig lang tid, så jeg håper jeg blir ferdig.

HVA GJØR JEG EGENTLIG HER??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par hundre bilder som skal i album/scrapbøker. Evigvarende prosjekt dette.

Sist fullførte var hjemmelagede kalendre før jul.

Neste opp-pussingsprosjekt er å pusse ned alle dører og dørstokker, for å lakke dem opp igjen. Gleder meg ikke til det, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å strikke tøfler til min kjære som skal toves. Har hatt lyst til å prøve dette lenge og fant et oppskriftshefte i går. Den første tøffelen er ferdig strikket, og jeg er ved godt mot foran tovinga...

Det forrige prosjektet var før jul da jeg lagde masse julekort og såper.

Neste hobbyprosjekt, et mer langvarig et, er å lære meg å male akvarell.

Og så skal vi jo bygge til våren da...

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...