Ryvre Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Finnes det noen kurante stavmiksere til maks 500,-? Gjerne se litt ok ut også
Vimsi Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Finnes det noen kurante stavmiksere til maks 500,-? Gjerne se litt ok ut også Hallo :-) Jeg kjøpte nettopp stavmikser på expert til 399,-. Philips! Den er blå og hvit, ikke verdens vakreste, men den er veldig god :-) Knuser alt, lager blomkålpurè, smoothie og middagssauser på en to tre. Fikk med skål med litermål på :-) Anbefales! Vimsi
sequin Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har denne ti 199 Den er ikke vakker, men ikke stygg heller og gjør jobben sin
Ryvre Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2012 Ah så det finnes litt billigere stavmiksere Da blir det nok en tur til expert i dag. Savner sånn å ha stavmikser og tenkte at nå bare må jeg få tak i en, men kikket over nettbanken og fant ut at jeg bare hadde 500,- max å bruke. Kikket på noen stavmiksere på nettet, men var redd for at de billige kanskje ikke var så veldig gode så da er det godt å høre at de også faktisk gjør jobben uten problemer
Ryvre Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2012 Endte opp med å bruke 100,- ekstra og kjøpte en Kenwood stavmikser. Den var ganske fin og alt av utstyr fulgte med. Nå står det i instruksjonsboka at man ikke kan hakke nøtter (risiko for at motoren blir for varm) Men regner med at det går greit likevel om jeg ikke kjører lenge av gangen eller om jeg knuser nøttene litt først før jeg har dem oppi
Vimsi Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Endte opp med å bruke 100,- ekstra og kjøpte en Kenwood stavmikser. Den var ganske fin og alt av utstyr fulgte med. Nå står det i instruksjonsboka at man ikke kan hakke nøtter (risiko for at motoren blir for varm) Men regner med at det går greit likevel om jeg ikke kjører lenge av gangen eller om jeg knuser nøttene litt først før jeg har dem oppi Grattis med mikseren :-) Går sikkert fint... men ta det litt rolig som du sier :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå