Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vet det er teit, men jeg er så redd for at den personen skal synes jeg er en taper.

Har alltid vært en einstøin, en outsider og viggo venneløs.

Hva tenker dere hvis dere møter ei jente/dame som ikke har noen nettverk?

Hadde dere turd å innlede et forhold til henne eller hadde dere blitt skremt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan ikke jeg snakke for mannfolka,men om jeg hadde møtt en mann som ikke hadde noen venner,kun satt hjemme hver eneste dag osv så hadde ikke det vært spesiellt attraktivt frdi jeg selv trenger tid for meg selv og det hadde jeg da ikke fått mulighet til da den mannen sannsynligvis bare hadde hatt meg,og da ville vært med meg nesten hele tiden.

Skrevet

Kvinner er helt hysteriske når det gjelder dette med venninner/venner og nettverk.

Noe som forsåvidt er helt biologisk naturlig. Kvinner er avhengige av andre folk på en litt annen måte enn mannfolk.

Det som jeg imidlertid syns er irriterende er når kvinner legger seg opp i hvor mange venner jeg har. Det har nemlig ikke hun noe med å gjøre egentlig. Det er bare min sak.

Og når det gjelder ei kvinne uten noe større nettverk så har ikke det noen avgjørende betydning for meg. Hennes venninner/venner kan faktisk fort medføre ulemper for meg. Folk som reker ned døra dag og natt er nemlig direkte irriterende.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også litt frykt for et "seriøst" forhold, men det av andre grunner.

Men jeg kunne gjerne forelsket meg i en "outsider" om jeg faktisk forelsket meg i henne. Forelskelsen er ikke alltid så lett å kontrollere vet du.

:)

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert nevneverdig på det, tror jeg. Er mye alene selv, er vel helt naturlig at enkelte er litt mindre sosiale enn andre.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vet det er teit, men jeg er så redd for at den personen skal synes jeg er en taper.

At du har et lite nettverk spiller ingen rolle. Det er verre at du ser på deg selv som en taper. Jeg har et lite nettverk, knytter meg til relativt få personer. Men det er fordi jeg liker å ha mye tid alene, og det er ikke noe jeg er flau over.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske lik deg på mange måter. Jeg har heldigvis noen veldig gode venner, men de ser jeg kanskje to ganger i måneden. Personlig tror jeg nesten jeg ville blitt litt glad hvis jeg hadde møtt på en som deg. Jeg hadde ihvertfall ikke blitt skremt da jeg vet hvor lite som skal til for å falle litt utenfor i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Som også Steinar sier. Det kan være en fordel at du ikke har så fyktelig masse veninner og så tett eller ofte kontakt med dem. Som Steinar sier - når kjærestens veninner reker ned døra og det går på privatlivets ro og fred løs - da er det direkte irriterende og en STOR bakdel.

Jeg hater å få besøk uanmeldt. Særlig hvis jeg har det litt rotete, ligger å sover eller er opptatt med noe annet viktig osv. Da vil jeg ikke ha uanmeldt besøk. Heller ikke når " det bare ikke passer " med besøk - og man er opptatt med kjæresten...Eks har sex midt på dagen - pluselig står noen og ringer på døra osv...plagsomt.

Jeg liker heller IKKE at mine mannlige kjærester har for mye omgang med kompiser og får uanmeldt og uplanlagt besøk av de. Særlig drikkekompiser osv. Er ikke noe gøy når det sitter masse kompiser og røyker og sviner ut kopper og bord og etterlater seg en stor oppvask etter seg. Blir sån - når det stadig reker innom masse mase folk.

ALLT MED MÅTE SIER JEG. Bedre at han stikker til kompisene. Enn å få alle hjem til meg. Om vi bor sammen.

• Liker 1
Skrevet

Kvinner er helt hysteriske når det gjelder dette med venninner/venner og nettverk.

Noe som forsåvidt er helt biologisk naturlig. Kvinner er avhengige av andre folk på en litt annen måte enn mannfolk.

Det som jeg imidlertid syns er irriterende er når kvinner legger seg opp i hvor mange venner jeg har. Det har nemlig ikke hun noe med å gjøre egentlig. Det er bare min sak.

Og når det gjelder ei kvinne uten noe større nettverk så har ikke det noen avgjørende betydning for meg. Hennes venninner/venner kan faktisk fort medføre ulemper for meg. Folk som reker ned døra dag og natt er nemlig direkte irriterende.

Kvinner? Virkelig? Jeg som trodde dette handler om personlighet mer enn noe annet. Jeg er nemlig veldig lik ts, for meg er det bedre med få gode venner framfor mange som man ikke er så gode venner med. Og sånn er det for mine venner (de to-tre gode jeg virkelig har) også, da de er svært like meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Kvinner? Virkelig? Jeg som trodde dette handler om personlighet mer enn noe annet. Jeg er nemlig veldig lik ts, for meg er det bedre med få gode venner framfor mange som man ikke er så gode venner med. Og sånn er det for mine venner (de to-tre gode jeg virkelig har) også, da de er svært like meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Mange kvinner da ;)

Ikke alle selvfølgelig :)

Skrevet

Jeg liker en jente for den hun er, ikke fordi hun har/ikke har et stort nettverk osv.

I dagens samfunn kan det å være en outsider osv. heller være et pluss enn et minus, når en ser hvordan majoriteten av folk er og holder på.

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Hvis jeg liker henne, så bryr det meg midt i fiseringen.

Skrevet

Jeg er som deg TS, men har funnet en helt fantastisk mann som ser forbi det faktum at jeg ikke har et nettverk med venner rundt meg. Sånn sett er vi veldig motsatt da han er veldig populær blant andre, og har mange venner.

Det finnes en mann der ute for deg også, du må bare være åpen for det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...