Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jomfru1975
Skrevet

Jeg lurer på om det er andre som er i samme situasjon...

Jeg elsker å shoppe. Jada, det gjør vel alle jenter, kan man vel si, men for meg er det en besettelse, nærmest. Jeg kan svi av et par tusenlapper på et parfymeri, når jeg egentlig bare skal kjøpe en mascara. På ting jeg egentlig ikke trenger, men blir fristet til av velmenende ekspeditører. Sist gang kom jeg ut med en krem som kostet godt over tusen-lappen, som jeg ikke våger å ha framme i tilfelle sambo skal se den.

Samme med klær. Ikke ofte jeg handler klær, men når jeg gjør det gjør jeg det til gagns, med en gang lønna har kommet og før regningene er trukket. Så sliter jeg resten av måneden, eller til jeg leser om et vidunder produkt i Det Nye eller Henne, som jeg bare må ha. Gucci-solbriller, f.eks. (!!) Da tar jeg det på kredittkort.

Jeg har egentlig ikke råd til det, så det er et under at det går rundt, og at sambo ikke merker det. Det er stort sett han som tar seg av fellesutgifter, selv om vi jobber begge to. Selv om jeg har dårlig samvittighet, så MÅ jeg bare, om dere skjønner??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...