chick11 Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Hei, jeg er ei jente på 20 som begynner å bli lei singellivet, ja, vet jeg er ung og har mange år foran meg, men det er noe jeg virkelig lurer på. Finnes det ekte kjærlighet og ikke minst ekte mannfolk som er ute etter det samme? Nå har jeg prøvd å date en stund uten lykke grunnet de er ute etter kun en ting. Vet de på min alder kan være barnslige, men nå har jeg prøvd helt opptil 30 årsalderen. (Nei, er ikke desperat, har bare falt seg naturlig at jeg har møtt på de også ville jeg møte de igjen for å se hvordan det går.) Men de jeg har møtt vil bare ha seg litt også hadetbra. Nå trodde jeg kanskje jeg hadde funnet en fin fyr, men han er akkurat som de andre. Snakker kun om sex og er helt vill. Finner aldri en hyggelig, romantisk fyr. Jeg føler det var mer kjærlighet før i tiden, sånn på 1300-tallet osv. Synes alt har klikka og menn er ikke som de en gang var. Nå vet jo ikke jeg hvordan det presis var da, men slik jeg har oppfattet det virker det ihvertfall slik. Jeg er en stor romantiker og har troa på ekte kjærlighet, drømmer meg ofte bort osv. Men er det noen jenter/damer her som kan berolige meg om at det fortsatt finnes og at jeg bare får fortsette å vente? Er det noen her som har et topp forhold med en romantisk fyr? Eller må jeg gi opp? Skjønner ikke hva det går av disse mennene. De er jo villdyr alle sammen....
Pene sko... Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 (endret) Ja, ekte kjærlighet finnes tror jeg. Ulikt deg har jeg problemer med å finne damer som er ute etter noe seriøst. Det er liksom bare sex de vil ha, slik at de får et nytt hakk i sengestolpen sin. Life is grand... Endret 6. mars 2012 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Ja den store og ekte kjærligheten fins men det var noe jeg ikke oppdaget før jeg selv var 42 år. Trøst deg med at når den er der så tviler du ikke et sekund om den fines eller ei.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Grunnen til at kjærlighet fra århundrer tidligere var utrykt så mye i litteraturen fra den tiden, er vel at det var så mye sosiale og økonomiske hensyn man skulle ta når man giftet seg. Det er ikke mange årene siden tvangsekteskap ble avviklet i praksis i Norge. Det var ikke snakk om å gifte seg på tvers av klasser, og økonomi til resten av familie var jo ofte hensyn man måtte ta. Kjærlighetshistorier som ble skildret fra gamle dager var vel gjerne historiene om de som på tross av at de ble bannlyst fulgte hjertet. Idag tar man jo den man vil. Men ekte kjærligeht finnes da selvsagt idag. Men den banker ikke på døra, kommer heller ikke ridende på en hvit hest. Det kan ta årevis. Dog tror jeg det ikke er så mange romantikere igjen. Jeg vil tro du treffer feil type mannfolk om du finner kun de som er ute etter sex. Tror du lettere finner deg en romantiker som er ute etter kjærligheten om du tar iniativet til en rolig sjenert mann.
Steinar40 Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Hei, jeg er ei jente på 20 som begynner å bli lei singellivet, ja, vet jeg er ung og har mange år foran meg, men det er noe jeg virkelig lurer på. Finnes det ekte kjærlighet og ikke minst ekte mannfolk som er ute etter det samme? Nå har jeg prøvd å date en stund uten lykke grunnet de er ute etter kun en ting. Vet de på min alder kan være barnslige, men nå har jeg prøvd helt opptil 30 årsalderen. (Nei, er ikke desperat, har bare falt seg naturlig at jeg har møtt på de også ville jeg møte de igjen for å se hvordan det går.) Men de jeg har møtt vil bare ha seg litt også hadetbra. Nå trodde jeg kanskje jeg hadde funnet en fin fyr, men han er akkurat som de andre. Snakker kun om sex og er helt vill. Finner aldri en hyggelig, romantisk fyr. Jeg føler det var mer kjærlighet før i tiden, sånn på 1300-tallet osv. Synes alt har klikka og menn er ikke som de en gang var. Nå vet jo ikke jeg hvordan det presis var da, men slik jeg har oppfattet det virker det ihvertfall slik. Jeg er en stor romantiker og har troa på ekte kjærlighet, drømmer meg ofte bort osv. Men er det noen jenter/damer her som kan berolige meg om at det fortsatt finnes og at jeg bare får fortsette å vente? Er det noen her som har et topp forhold med en romantisk fyr? Eller må jeg gi opp? Skjønner ikke hva det går av disse mennene. De er jo villdyr alle sammen.... Hvor treffer du disse mannfolka? I fylla ute på byen? Da er nemlig sjansen mikroskopisk for å finne en seriøs fyr blant alle de useriøse som bare er ute etter et ligg.
mammamora90 Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har også det problemet, og har brent meg en del ganger på det. Joda, det finnes ordentlige og seriøse mannfolk der ute, de er bare ikke så lette å finne..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Den finnes, men er sjelden. Har bare fått en liten smakebit på den så langt i livet, men kommer ikke til å gi meg før jeg finner den igjen. Hilsen mann du ikke finner på byen...
Gjest -J- Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Jeg er også en evig romantiker og tror definitivt på den store kjærligheten. Det kan imidlertid være et problem om man lever i la-la land og har urealistiske forventninger om hva dette innebærer. De fleste av dere må innse at dere ikke kommer til å gifte dere med en prins og bo lykkelig i et slott for resten av deres levedager. Men at du kan finne en fantastisk fyr som er opptatt av hele deg og elsker deg av hele sitt hjerte? Absolutt. Du er jo bare 20 år, så jeg ville ventet til jeg var 30 år før jeg begynte å bli stresset. Ellers bør du kanskje vurdere andre kanaler om du kun møter typer som er interessert i sex. Kanskje bør du også tenke på om det er noen spesielle signaler du sender ut som tiltrekker seg disse. Lykke til med kjærligheten i hvilken form den måtte komme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå