AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Hei =) Noen som kjenner til en dyktig tattoør i Møre og romsdal?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Are på tattoos i Ålesund. IKKE ta han. Er en ute på hareid, flink
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 IKKE ta han. Er en ute på hareid, flink Hva er galt med han da?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Hold deg unna molde. Been there done that 1
Kala Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Been there done that Hos begge to? Elias på siste stikk er både i Molde og Kristiansund, også er det en til som jeg ikke husker navnet på og som jeg ikke har hørt så mye bra om.
Sinner Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Kommer helt ann på motivet du skal ha. Mange flinke gjestetatovører som kommer innom tattoos i Ålesund.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 Hos begge to? Elias på siste stikk er både i Molde og Kristiansund, også er det en til som jeg ikke husker navnet på og som jeg ikke har hørt så mye bra om. jepp, begge
Gjest Levitate Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 Mariann på Ink Spot Tattoo. Hun er utrolig flink.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #11 Skrevet 7. mars 2012 Elias på Siste stikk i Kristiansund, han er kjempeflink! Vunnet flere priser. Han har noen dager han er i Molde og, men er ikke sikker på dagene. Du kan søke opp siden Siste stikk på facebook...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå