Gå til innhold

Sexy i hverdagen, klær og sminke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tips og triks til å bli mer sexy i hverdagen? Gjerne forslag til klær, sminke, frisyre osv? :) Veldig gjerne bilder!! :) :)

Jobber i en butikk, ingen kleskode eller jobbklær, så lenge man er kledd anstendig ;) Høye heler på arbeid er uaktuelt :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint undertøy, velstelte negler og fine skoletter/støvletter i skinn er i hvert fall min "oppskrift" (førstnevnte mest for meg selv, da jeg ikke har tenkt å vise det fram til andre;)) Leppestift i en kul farge frisker opp de dagene jeg føler meg grå. Kanskje ikke så mye mer sexy, men jeg føler meg i hvert fall mer vel.

Gjest Tigress
Skrevet

Brystet fram, hovudet opp, skru sjølvtilliten på "Medium pluss" og stell deg: pent lagt sminke, hår som det ser ut som om skal vere slik det er, klede som passar og pene sko. Som er pussa godt!

Skrevet

Tips og triks til å bli mer sexy i hverdagen? Gjerne forslag til klær, sminke, frisyre osv? :) Veldig gjerne bilder!! :) :)

Jobber i en butikk, ingen kleskode eller jobbklær, så lenge man er kledd anstendig ;) Høye heler på arbeid er uaktuelt :ler:

Glatt og velstelt hår i naturlig hårfarge. Tettsittende men anstendige klær er et must hvis du skal være sexy, minst ett plagg bør ihvertfall vise noe. Et tips kan være å ha på noe som er spesielt og iøynefallende, som forteller at du er modig og spesiell. Det kan feks være en ekstra stor og spesiell ring, et belte med spesiell beltespenne eller ørepynt som blir lagt merke til.

AnonymBruker
Skrevet

Ren, pen og velkledd.

Riktig ustråling og klær som passer deg og din kroppsfasong.

Høye heler synes jeg er et must for å gå inn på 'sexy' kategorien, men det er meg..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glatt og velstelt hår i naturlig hårfarge. Tettsittende men anstendige klær er et must hvis du skal være sexy, minst ett plagg bør ihvertfall vise noe. Et tips kan være å ha på noe som er spesielt og iøynefallende, som forteller at du er modig og spesiell. Det kan feks være en ekstra stor og spesiell ring, et belte med spesiell beltespenne eller ørepynt som blir lagt merke til.

Takk for svar, mann! :)

Ren, pen og velkledd.

Riktig ustråling og klær som passer deg og din kroppsfasong.

Høye heler synes jeg er et must for å gå inn på 'sexy' kategorien, men det er meg..

kan være at det er et must, men det er totalt uaktuelt å gå med 10cm høye heler i 8 timer hvor jeg må gå opp og ned 3 etasjer minst 10 ganger om dagen, og i tillegg stå på BETONG-gulv.

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg finner ingen klær med utringning jeg... vet ikke hvor jeg skal se etter det engang... Noen tips?

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

jeg finner ingen klær med utringning jeg... vet ikke hvor jeg skal se etter det engang... Noen tips?

Det er drøssevis på nettet! :)

Har en med en ganske utfordrene kløft, bare såvidt den går :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg kan komme på av ting som ikke er nevnt er gå oppreist i ryggen. Helt rak i ryggen.

AnonymBruker
Skrevet

Høyhæla sko, nettingstrømper og blankt skjørt til midt på låra. Rød lebestift.

AnonymBruker
Skrevet

Vær ren og velstelt, fjern hår på legger lår, bikinlinjen og under armene. ha velstelte føtter, hender og klipp tuppene på håret ofte, kur det og ha en fin naturlig farge. Fint og komfortabelt undertøy tilpasset din kroppsfasong, velstelte øyenbryn, peel huden 1-2 ganger per uke etterfulgt av fuktmaske, finn riktig mineralfoundation / mineralpudder til din hud, invester i en god mascara som skiller vippene og gir dådyrblikk.

Klær som sitter fint på din kropp i farger du kler, rett opp ryggen, smil og vær glad!

PUH! :takke:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...