Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere enslige mødre med eget hus. Er det ikke et slit å slite med alt vedlikeholdet alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utan at eg er einsleg mor med eige hus, så forstår eg igrunn ikkje kvifor det skal vere så vanskeleg (eller vanskelegare enn for menn som har eige hus, som det blir antyda her). Det er jo (som regel) ikkje slik at huset plutseleg dett ifrå kvarandre, og det ein ikkje klarer å få gjort sjølv må ein leige inn folk til å gjere. Akkurat som alle andre som har ansvar for å ta vare på noko må gjere.

Kvinner er jo ikkje blindare enn andre, og dei fleste er i det minste i stand til å sjå at noko må fiksast, om dei så ikkje klarer å fikse det sjølv. Det er forsømming som får det til å gå til helvete til slutt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg var i mange år alene med ungene, og har stort og gammelt hus. Syntes ikke det var veldig slitsomt, med tanke på at det var jeg som stod for det meste av vedlikehold også når barnefar bodde her...........

Noe må man selvsagt ha hjelp til, men det er også utrolig mye man får til selv. Også lærer man mens man holder på. Egentlig er jeg litt glad for de årene alene, har etterhvert blitt en ganske god hobbeysnekker, og det er utrolig artig å faktisk kunne gjøre ting selv.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...