Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann

Jeg har nå en jobb som jeg har lyst til å slutte i, har vært der alt for lenge og trives ikke med det jeg gjør.

Jeg er veldig glad i å rydde, organisere og holde i orden ting (papirer, bøker, saker og ting. Jeg er flink til å finne systemer og synes det er gøy å rydde. Finnes det en slik jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle typer Butikk jobber krever et system og at noen går på gulvet å holder orden.

Sekretærer, eller kontor koordinator (eller hva det nå heter) krever oversikt, og system i jobbene sine.

Finnes sikkert flere jobber også.

AnonymBruker
Skrevet

Logistikk! Krever god ordensans, og jobben går rett og slett ut på å effektivisere ting mest mulig :)

Skrevet

Du hadde sikkert vært en drøm på et arkiv . Hva med statsarkivet, der tror jeg det trengs litt rydding .

AnonymBruker
Skrevet

Bibliotek? Jeg vet at for å være utdannet bibliotekar må man ta en femårig utdannelse, men de har vel noen "vanlige" folk også i systemet (slik som at ikke alle i en barnehage er pedagoger).

Arkiv? Aner ikke hvilken utdannelse som kreves.

Og til sist - dersom det er mulig å finne et marked for det her i landet - så kan man jo være "declutter-coach" (beklager engelskbruken, aner ikke hva man skal kalle det på norsk).

AnonymBruker
Skrevet

Sortere brev og pakker på posten?

Gjest Daenerys
Skrevet

Bibliotek? Jeg vet at for å være utdannet bibliotekar må man ta en femårig utdannelse

3 år :) spesialbibliotekar, altså masteren, er 5. Arkiv er også 3 år.

Jeg tenker også logistikk eller bibliotekar :) mye systemer der, både å lage dem og å bruke dem.

AnonymBruker
Skrevet

Arkiv må være perfekt for deg!

Jeg har jobbet litt mer arkiv selv, og det er akkurat sånn. Masse systemer og mye orden.

Man kan bli arkivar på bibliotek og informasjonshøyskolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...