Smørblomsten Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Noen som har erfaring med tatovering av øyenbryn? Alt av interesse!
NoName11 Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Ja, jeg har gjort det - både bryn og eyeliner. Og jeg er utrolig fornøyd med begge deler!!
Smørblomsten Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2012 Ja, jeg har gjort det - både bryn og eyeliner. Og jeg er utrolig fornøyd med begge deler!! Ah, fortell mer, please!!! Vondt, tok det lang tid, hvor lenge vil det sitte før det falmer såpass at man må fornye, pris?
riosoto Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Jeg tok det (altså øyenbryn) for noen mnd siden. Ikke vondt i hele tatt (får på bedøvelseskrem). Ikke ubehagelig en gang. Kan sammenlignes med at noen tegner med kulepenn på øyenbrynene dine. Endret 26. juni 2016 av riosoto P
Smørblomsten Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2012 Jeg tok det (altså øyenbryn) for noen mnd siden hos solvår hegge. Ikke vondt i hele tatt (får på bedøvelseskrem). Ikke ubehagelig en gang. Kan sammenlignes med at noen tegner med kulepenn på øyenbrynene dine. Ser veldig naturlig ut. Deilig å kunne ta på mascara og være ferdig sminket, jeg har spart helt sykt mye tid! Jeg har veldig lite øyenbrynshår, så for ikke å se syk ut måtte jeg farge de ukentlig og tegne på hver dag. Kunne stå opptil 6 timer (rekorden..) for forsøke å få de like. Det er SÅ verdt det! De anbefaler å fornye etter sommeren siden de mest sannsynlig vil falme i sola, men vet ikke hvor ofte de må fylles på sånn utenom det. Årlig kanskje? Hos solvår hegge (Google! Den beste!) får du to påfyll i prisen ;-) Supert, takk! Er allerede overbevist! Jeg vil derimot ikke ha de for mørke, så må nok spørre om de da vil falme litt vel fort til at det er verdt prisen. Mine brynshår er mørke, så jeg bare napper.
riosoto Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Mine ser helt naturlig ut, brynene mine er ganske lyse. De er flinke til å blande farger som passer deg. Den første uken er de veldig mørke, men så lysner fargen.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har også tatt. På meg gjorde det litt vondt. Var litt bekymret de første dagene for det så skikkelig mørkt ut, men når mesteparten av fargen gikk vekk iløpet av de to første ukene, så ble det kjempefint! Angrer ikke
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Er litt intressert i dette så lurer litt på en ting, hva skjer med de øyenbrynene man har fra før? Må de fjernes, eller tatoverer de bare over? Hva med de som har veldig synlige øyenbryn? Fjerner man det i såfall hjemme eller gjør dem det der man tatoverer?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 min bestevenning var uheldig, de som gjorde det var virkelig ikke flinke. så annbefaler deg å finne noen som kan annbefale deg en plass de er flinke!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Er litt intressert i dette så lurer litt på en ting, hva skjer med de øyenbrynene man har fra før? Må de fjernes, eller tatoverer de bare over? Hva med de som har veldig synlige øyenbryn? Fjerner man det i såfall hjemme eller gjør dem det der man tatoverer? De fjernet ikke noe hos meg for naturlig look. Tegnet over og rundt, er mest på yttersiden av brynene. Det ser perfekt ut.
meca Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har ikke tatt selv, men hvis jeg noen gang skal ta, blir det nok hos Solvår. Er helt forelsket i bildene på bloggen hennes, der alle øyebrynene ser så naturlige ut! Min store skrekk er svarte streker over hvert øye...
Gjest Badabing Skrevet 5. mars 2012 #13 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Jeg har ikke tatt selv, men hvis jeg noen gang skal ta, blir det nok hos Solvår. Er helt forelsket i bildene på bloggen hennes, der alle øyebrynene ser så naturlige ut! Min store skrekk er svarte streker over hvert øye... Synes ikke alle de var så fine.. Har hatt lyst til å tatovere øyenbryn en stund jeg også, er så lei av å sminke de hver eneste dag. Har skikkelige pjuskebryn. Men liker heller ikke altfor markante bryn, og har sett så mange skrekkeksempler på tatoverte bryn. Men henger meg med i denne tråden for å se hva deres erfaringer er. Edit: leste mer og så flere bilder. Ser de er mye sterkere i fargen i starten, og at det også var en del bryn som ble seende veldig naturlige ut! Fikk lyst til å gjøre dette jeg nå Endret 5. mars 2012 av Badabing
NoName11 Skrevet 5. mars 2012 #14 Skrevet 5. mars 2012 Jeg gjorde det i hos Beautypuff i Lillestrøm, tror jeg betalte ca 3500 kr. Fikk bedøvelse først så det gjorde ikke noe vondt (samme med eyelineren). Har vel hatt de i to år nå tror jeg, og fargen har ikke falmet noe ennå. Fikk være med og bestemme form og farge selv, og ble som sagt veldig fornøyd med resultatet. Har også to venninner som har gjort det på samme sted, og de er like fornøyd som meg:)
riosoto Skrevet 5. mars 2012 #15 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Mange tror man må barbere vekk øyenbrynene før de tatoverer, men det gjør de ikke. De ser på hvilken form de har, streker opp hvordan de mener du ville kledd det i forhold til dine naturlige hår, så får du komme med innspill, og så tatoverer de. Endret 26. juni 2016 av riosoto P 1
Smørblomsten Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #16 Skrevet 6. mars 2012 Mange tror man må barbere vekk øyenbrynene før de tatoverer, men det gjør de ikke. De ser på hvilken form de har, streker opp hvordan de mener du ville kledd det i forhold til dine naturlige hår, så får du komme med innspill, og så tatoverer de. Mine naturlige hår er der fremdeles, noe som gjør at det ser helt naturlig ut med mindre man står 1 cm unna bryna mine :-) deilig å ha permanente former å nappe bryna etter! JA IKKE MINST; permanente former å nappe etter!! Dette SKAL jeg
Auroressa Skrevet 6. mars 2012 #17 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har også veldig lyst til dette, da jeg selv står med denne dumme pennen til og tegne bryn på bryn og formen er nesten alltid forskjellig fra gang til gang, så nå er jeg leeeeei. Men jeg lurte, vil dem hjelpe med og "forme" dem så de kler ansiktet ditt? Og tenk om det ser helt jææææævlig ut. Vil det være der for alltid slik som med vanlig tattovering?
Gjest Katten. Skrevet 6. mars 2012 #18 Skrevet 6. mars 2012 Uh... Tenk deg godt om. Er dette noe du virkelig vil ha? Etter min mening er det mindre pent. 2
ara Skrevet 6. mars 2012 #19 Skrevet 6. mars 2012 Min erfaring er at det ser stygt og unaturlig ut! Men meg om det. Sikkert lurt å tenke seg bittelitt om.......
Gjest Badabing Skrevet 6. mars 2012 #20 Skrevet 6. mars 2012 (endret) Min erfaring er at det ser stygt og unaturlig ut! Men meg om det. Sikkert lurt å tenke seg bittelitt om....... http://sols.blogg.no/1326210616_gjett_om_jeg_er_forny.html Disse er da ganske fine, og ser ikke mer unaturlig ut enn om man napper og farger brynene sine. Edit: det skumle er jo at bryntrendene endrer seg, og at det også virker inn på hva man synes er fint. http://sols.blogg.no/1323852567_tykkere_bryn_ja_takk.html Dette var trenden da jeg gikk på videregående. Da syntes jeg slike som i første linken var stygt. Nå synes jeg tynne er mindre pent. Disse er jo bare å fylle på, men det er vel verre om man tatoverer på tykke bryn. Umulig å få bort om man igjen skulle ønske dem tynnere igjen? Endret 6. mars 2012 av Badabing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå