Vimsi Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Hei! Vi skal gifte oss i juni, allerede nå har det klikka for mamma stakkar. Hehe, hun aner ikke hva hun skal ha på seg. Er det noen her som har tips til følgende: *Hvilke antrekk skal deres mødre ha? *Hvor får man tak i fine selskapskjoler som ikke er galla,men fine/lette/representable? *Hun liker ikke gammelrosa eller stroppeløse kjoler... Når vi først er inne på dette med antrekk. Hva ville dere tatt på dere i et bryllup der kleskoden er "Mørk dress??" Setter pris på svar :-)
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Mamma fikk skreddersydd en kjole til bryllupet vårt, en forsid kjole med litt arm. Svigermor kjøpte en fotsid kjole med brede stropper. Ene kjolen var blå og andre blå/grønn. Ikke kjøpt her, men er noen som ligner på både mamma og svigermor sin. Selskapskjoler og mor til brudepar (bilde 4 og 6)
Vimsi Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2012 Mamma fikk skreddersydd en kjole til bryllupet vårt, en forsid kjole med litt arm. Svigermor kjøpte en fotsid kjole med brede stropper. Ene kjolen var blå og andre blå/grønn. Ikke kjøpt her, men er noen som ligner på både mamma og svigermor sin. Selskapskjoler og mor til brudepar (bilde 4 og 6) HJertelig takk :-)
Gjest Doh Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Mamma hadde på seg en sort kjole med glitter på. Den er noen år gammel, og hun har brukt den ved mange anledninger før også. Synes det er greit at hun ikke kjøpte noe nytt jeg(hun hater å shoppe)
Gjest Solstråla88 Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Mamma har kjøpt en nydelig marine blå kjole i kiel
Vimsi Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2012 Mamma hadde på seg en sort kjole med glitter på. Den er noen år gammel, og hun har brukt den ved mange anledninger før også. Synes det er greit at hun ikke kjøpte noe nytt jeg(hun hater å shoppe) Takk :-) Vi prøvde å finne noe nytt i helgen. Det var håpløst, hun er så kresen, og ikke minst usiker! Jeg trodde JEG var vanskelig...:-) Hun vil jo bare se fin ut (selvfølgelig) og så er hun nok litt skeptisk siden hele familien til mannen min kommer vet du. Det er nok ikke bare bare! :-) Hun har så mye fint i skapet, jeg synes vi bare bør bruke noe av det og heller friske opp med nytt belte eller noe sånt. Vi finner nok utav det :-) :-) 1
Gjest Tekola Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Moren min kom i bunad, det syntes jeg var helt topp! Brudesalongen har ofte litt utvalg av andre kjoler også Når kleskoden er mørk dress tenker jeg bunad eller kjoler som går til knærne eller lenger.
kaprifolen Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Min mor kom i bunad, men skiftet til en lettere buksedress i silke utover den hete sommerdagen med noen-og-30-grader...
Vimsi Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2012 Moren min kom i bunad, det syntes jeg var helt topp! Brudesalongen har ofte litt utvalg av andre kjoler også Når kleskoden er mørk dress tenker jeg bunad eller kjoler som går til knærne eller lenger. Hadde hun hatt bunad så :-) Hehe! Tror jammen vi barna bør spleise på bunad til henne... hehe, det hadde gjort det MYE enklere :-)
bobbi Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 Moren min har kjøpt seg denne, men i en annen farge 1
kaprifolen Skrevet 6. mars 2012 #11 Skrevet 6. mars 2012 Moren min har kjøpt seg denne, men i en annen farge Fin!
Gjest Doh Skrevet 6. mars 2012 #12 Skrevet 6. mars 2012 Moren min har kjøpt seg denne, men i en annen farge Den var dritfin
Vimsi Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 6. mars 2012 Moren min har kjøpt seg denne, men i en annen farge WOW!! Den var nydelig :-) Jeg skal jammen tipse henne!! :-) TUSEN TAKK! 1
Sol79 Skrevet 7. mars 2012 #14 Skrevet 7. mars 2012 Hun kan vel i grunn ha på seg hva som helst, men det bør være en lang kjole og ikke en knekort en.
bobbi Skrevet 7. mars 2012 #15 Skrevet 7. mars 2012 Ja ikke sant, tror jeg får en veldig fin mamma på bryllupsdagen vår! Lykke til med videre kjolejakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå