AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg har lyst til å overraske min kjære samboer som er veldig interresert i bilracing etc, med denne Jeg har selvsagt sjekket ebay, men de sender ikke til Norge. Kan ikke kjøpe one size (mange av slike outfits er one size, spesielt de som selges på nettsider i Norge). Har prøvd å kjøpe en, men den ble altfor lang, poenget ble liksom litt borte når den nårlangt ned på lårene Liker den som jeg har linket til veldig godt, men det trenger selvsagt ikke være akkurat den. Har sjekket kondomeriet og alle tilsvarende norske sider, samt alle kostymesider som jeg har kommet over.. Noen som kan hjelpe?? Og gjerne en side om ikke bruker altfor lang tid på shipping. Forøvrig var jeg litt usikker på om det var riktig å post her, men moderator får i så fall bare flytte tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger88 Skrevet 5. mars 2012 #2 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Den var sexy! Men hva er det egentlig du trenger hjelp til? Ups, så nå undertittelen. Endret 5. mars 2012 av Inger88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Del Skrevet 5. mars 2012 På denne siden finner du kanskje noe du liker.. Har brukt den selv et par ganger, og er fornøyd med mine kjøp. Minuset er kanskje at de holder til i USA, så shippinga vil nok ta litt tid. Min lenke Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå