Gjest emgraa Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Har hatt en del problemer med spotify nå. Som regel når jeg logger inn kommer det opp denne setningen: "A firewall may be blocking spotify, please update your firewall to allow spotify (error 101) Additionally you could try to change the currently used (proxy settings). Dette har jeg prøvd nå opptil flere ganger. Fjernet det i brannmuren, lagt det til igjen, sletta spotify fra pcn, lasta det ned igjen..Og sånn har jeg egentlig holdt på en god stund. Når jeg har sletta spotify, lasta det ned igjen og latt det være på pcn uten å logge inn, og deretter prøve en uke senere, kommer jeg inn, men bare ti minutter senere kommer det opp denne meldingen fra McAfee: McAfee påviste et program på PCen som prøver å godta innokmmende tilkoblinger fra Internett. Beskytt PCen ved kun å tillate Internett-tilgang for programmer du har klarert. Om dette programmet: Program: Spotify Plassering: C:/users/emilie/appdata/roaming/spotify/spotify.exe Anbefaling: Ukjent program Fortell McAfee om dette programmet. Også kan jeg deretter trykke på "Tillatt alltid" Tillatt èn gang" eller "Blokker" Ikke nok med det, men jeg har nemlig prøvd alle tre, men ingenting funker. Begynner å bli drittlei det her, i og med at jeg også betaler nå for premium som ikke går ut før om noen månedter. Hva kan jeg gjøre? Laste ned et nytt virus-program? Er det noe galt med pcn min? Noe galt med spotify? Er det noe som helst proxy innstillinger jeg kan bruke for å endre dette? PS: spotifyen min virker som regel på andre pcer, er på grunn av McAfee jeg tror problemet dukker opp. hjelp
Mr.Omg Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Fjern McAfee, og installer windows security essentials 2
MsMax Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Hva har dette med singelforumet? Var det jeg også lurte på. Satt og granska det lenge og lurte kanskje på om det var en slags "skjult"/godt konstruert metafor for ett eller annet som hadde med singellivet å gjøre,men jeg ga opp
Gjest emgraa Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Er ganske ny her, har ikke helt kommet meg inn i systemet. Derfor det ligger i singelforumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå