Gå til innhold

Tips til produkter som gjør at man ser mer "våken" ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei :-D

Selvom jeg sminker meg en god del, føler jeg at i det siste har jeg rett og slett sett litt trøtt/sliten ut.. Vet ikke nøyaktig hva det er som gjør det, men jeg tror det mest dreier seg om øynene - spesielt våtlinjen min (under øynene) har vært knallrød de siste månedene. Er det noen som har tips for å motvirke og/eller skjule spesielt sistnevnte? Jeg har brukt hvit eyeliner i det siste for å skjule det, men det funker ikke så bra og ser ikke spesielt pent ut heller. Tror jeg også er rød på selve øynene også til tider, er det noen som vet årsaken til dette, er det allergi?

Takk på forhånd! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heihei :-D

Selvom jeg sminker meg en god del, føler jeg at i det siste har jeg rett og slett sett litt trøtt/sliten ut.. Vet ikke nøyaktig hva det er som gjør det, men jeg tror det mest dreier seg om øynene - spesielt våtlinjen min (under øynene) har vært knallrød de siste månedene. Er det noen som har tips for å motvirke og/eller skjule spesielt sistnevnte? Jeg har brukt hvit eyeliner i det siste for å skjule det, men det funker ikke så bra og ser ikke spesielt pent ut heller. Tror jeg også er rød på selve øynene også til tider, er det noen som vet årsaken til dette, er det allergi?

Takk på forhånd! :-)

Cleareyes eller annen form for øyedråper som motvirker rødhet i øynene. Og ikke bruk hvit eyeliner. Bruk en hudfarget en. Ser mye mer naturlig ut.

Endret av Armitage
Skrevet

Prøv en hudfarget eyeliner i stedet for hvit?

Hvis du har en lys concealer eller en beigeaktig øyenskigge kan du ta litt rundt øyekroken for å åpne opp blikket. Ikke for lyst dog, det skal ikke være særlig merkbart. Jeg bruker Make Up Store sin Cover All Mix, og bruker den lyseste delen til dette.

Ikke ha for mye mascara på undervippene, da de kan virke litt tunge, og skape skygger under øynene.

AnonymBruker
Skrevet

Vann! Hehe... Mitt beste tips er faktisk å dyppe ansiktet i iskaldt vann om morgenen, og deretter massere øyeområdet med en våt klut for å få i gang blodsirkulasjonen... Hjelper meg veldig ihvertfall =)

AnonymBruker
Skrevet

ta masse speeed....haha, neida, IKKE gå på sovepiller og psykiatripiller....da ser du trøtt ut døgnet rundt.....jeg får mer våkne øyne av å trene

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Jeg trener hver dag for deg som nevnte det :P

Hudfarget eyeliner har jeg faktisk sett etter, men finner det ikke? Flere tips tas gjerne imot! :D

Skrevet

isadora sin inliner i blonde.

Skrevet

Guerlain har en fin kajal jeg bruker på våtkanten som heter Ivory.

AnonymBruker
Skrevet

isadora sin inliner i blonde.

Hvor kjøper du den?? Jeg har forstått det slik at det er umulig å få tak i de i Norge lenge

Guerlain har en fin kajal jeg bruker på våtkanten som heter Ivory.

Vet du om det går an å kjøpe på nettet?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Highlighter oppe på brynbeinet (eller en lett skimrende hvit øyenskygge)

Søvn, og ekstra inntak av jern under helvetesuka... Og som et kosttilskudd, om du sliter med jernmangel sånn generelt. Jeg fikk i hvert fall mye klarere øyne etter at jeg fikk mer søvn og begynte å ta jerntabletter. Også er det å drikke nok vann superviktig for huden :jepp:

post-37650-0-12400600-1331065836_thumb.j

Skrevet

Du kan kjøpe den på nett ja. Det er en svensk nettside som selger den husker ikke hva den het. Jeg har en fra glominerals i peach den er veldig fin og varer lenge. Jeg er selv ganske rød på våtkanten aner ikke hva det kommer av.

Skrevet (endret)

Hvor kjøper du den?? Jeg har forstått det slik at det er umulig å få tak i de i Norge lenge

Vet du om det går an å kjøpe på nettet?

her er nettsiden Min lenke

Endret av Curlyme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...