AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Har en sånn nettprofil på sukker, og telte akkurat antall hjerter jeg har satt på menn der inne. 67 stykker. Og fått kun to i retur :P Skal man ta det som et slag for selvtilitten?? Tror jeg ser noenlunde normal ut, til og med søt i følge noen, vakker og pen i følge andre :oP Jada, vet det er øyet som ser. Men 67 stykker da??? Ps: har brukt hjertene som huskeliste, vært litt dårlig på å sende brev så langt. Men likevel...
MsMax Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Ville ikke tatt DET så seriøst.. Vært verre om du hadde sendt 67 brev og kun fått 2 i retur 1
indie Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har ikke helt skjønt poenget med disse hjertene. Ser at det kan være greit som huskeliste for deg selv, på hvem du liker. Jeg har selv fått noen hjerter, og lurt på om avsender da forventer at jeg skal ta kontakt? Jeg synes jo selv det er mye bedre å sende en melding til de jeg faktisk er interessert i
Gjest Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Hvis jeg får hjerter av menn, tar jeg veldig sjelden kontakt med dem. Hvis de ikke er tøffe nok til å sende melding, får det bare være! Endret 5. mars 2012 av Purple
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har over 200 hjerter på meg på sukker, men har ikke gjort noe med noen av de. Derimot svarer jeg på mail for å være høflig. Tror ikke jeg ville tatt det så tungt, TS. Jeg tenker i allefall på de hjertene som om noen "poker" meg på facebook...
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Har en sånn nettprofil på sukker, og telte akkurat antall hjerter jeg har satt på menn der inne. 67 stykker. Og fått kun to i retur :P Skal man ta det som et slag for selvtilitten?? Tror jeg ser noenlunde normal ut, til og med søt i følge noen, vakker og pen i følge andre :oP Jada, vet det er øyet som ser. Men 67 stykker da??? Ps: har brukt hjertene som huskeliste, vært litt dårlig på å sende brev så langt. Men likevel...
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Personlig synes jeg hjertegreiene er rimelig tullete, akkurat som poking på facebook. Men som mann er jeg jo vant med at kvinner ikke gidder å ta initiativ, så et hjerte er jo helt klart bedre enn ingenting, og derfor pleier jeg å sende melding om hun virker OK... Så er vel litt pussig om du ikke har fått noe som helst tilbake. Ps: har brukt hjertene som huskeliste, vært litt dårlig på å sende brev så langt. Men likevel... Jeg fant ut at notatfunksjonen var en lurere som huskeliste. Bare lagrer et notat med en bokstav, så dukker alle de jeg har lagret opp i listen.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 personlig synes jeg de hjertene er slitsomme....vis det er noen som vil noe med meg får de skrive til meg..jeg gidder ikke å se hvem som har satt hjerte på meg altså;P vis det er flere som meg der ute så skal du ikke ta det mye seriøst:)
ElectricScum Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 (endret) Ville ikke tatt DET så seriøst.. Vært verre om du hadde sendt 67 brev og kun fått 2 i retur Nvm. Leste feil. Endret 6. mars 2012 av ElectricScum
Knirke Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 Vel... Jeg har fått 350+ hjerter, både røde og gule. Selv har jeg delt ut 2. Og nei, jeg går ikke hals over hode for å sjekke ut profilene til alle som deler ut hjerter Hjerter betyr lite og ingenting Send post isteden
Maggio Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 Greia er jo også at hvis man ikke er superbruker eller vip, og motparten ikke er noen av delene, så kan man jo ikke sende brev. Så da er hjerter det nærmeste man kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå