Gjest Seleena Skrevet 12. januar 2004 #1 Skrevet 12. januar 2004 Veldig enkelt spm: Om ein tar ein 2 eller 3 års utdannelse i militæret, får ein då tileggspoeng (slik som du får på folkehøgskule) til ein evt Høgskule/Universitet?
Tusenfryd Skrevet 12. januar 2004 #2 Skrevet 12. januar 2004 Det kommer vel an på hva slags utdanning, så vidt jeg vet. Men du kan lese mer her.
Gjest lekebøll ii Skrevet 12. januar 2004 #3 Skrevet 12. januar 2004 Veldig enkelt spm: Om ein tar ein 2 eller 3 års utdannelse i militæret, får ein då tileggspoeng (slik som du får på folkehøgskule) til ein evt Høgskule/Universitet? Tenker du på lavere eller høyere utdanning i militæret?
Gjest Seleena Skrevet 13. januar 2004 #4 Skrevet 13. januar 2004 No tenker eg utdannelse innan idrett eller helse - ikkje befal utdanning. 1 eller 2 årig som kan plussast på vidaregåande karakterane.....for å få høgare snitt til ein evt høgskuleutdanning. Eller at dei har noko å seie for ein seinare jobb som for eks. lærar. Kan eg som vil studere sjukepleie eller lærarhøgskulen/jobbe som sjukepleiar eller lærar(gymnastikk) "skryte" at å ha gått militæret, eller blir den tida som student i militæret på ein måte bli strøke? Oioioi, sjølv eg syntest det var vanskelig å forstå kva eg skulle fram til Var bare noko eg begynte å tenka på, men skal skaffa info på militærsidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå