Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor nyter du å si NEI til kunder? Er det en glede?

Hvis man vil levere tilbake noe som Ikke kan leveres tilbake eller som ikke kan byttes kan man faktisk si Beklager, dette produktet får vi ikke lov til å komme tilbake å bytte. Dessverre.

Istedet for å bli frekk i tonen og uhøflig mot noen som har kjøpt feil, og synes at det er synd at man ikke får byttet produktet uten å lage noen problemer av det engang. Jeg hadde betalt masse for varen (dyr parfyme) og var kjempe lei meg da jeg oppdaget at det ikke var parfyme men parfyme-krem istedet. Alt som var åpnet var plastikken. Jeg hadde ikke åpnet esken og hadde kvitteringen. Jeg forsto at det ikke gikk an å bytte og lagde ikke "oppstyr" engang.. men ble faktisk lei meg over den frekke dama bak disken som sto å NØT det. Jeg SÅ DET.

Det aller komiske var at jeg etterpå var vitne til en lignende motsatt situasjon på GAMES en time senere. Jeg sto i køen og hørte noen som ville bytte noen spill. Den ansatte bak disken sa: Åå, nei det kan ikke byttes. Kule spill, så jeg beklager virkelig. Skikkelig høflig... Også så jeg for meg den sure eldre damen som jeg akkurat hadde vært hos...

Skjerp deg!

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hoho, er det hun på torget eller?

• Liker 1
Skrevet

Om det er noen trøst så er hun på kosmetikkavdelinga på Cubus i Stjørdal ei h****. Får ikke noe godt inntrykk av det konseptet nå nei :(

Skrevet

Grrr..Det er så leit å gjøre slike kjøp! Dumme cubus dame. Jeg tipper også torget :nei:

Men du kan trøste deg med at parfyme lotion hvertfall lager en behagelig mild duft. Bra for litt ekstra på dagtid. Kan sette litt i håret :)

• Liker 1
Skrevet

Fleste gammlinger som jobber på parfymeri er noen sure kjerringer. Opplevd noe likt med en gammel kjerring som jobbert på cubus.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Trengte virkelig å bare få det ut!

Ja, det var på torget. wow.. Har bare bodd her siden i høst så ante ikke at det skulle være så åpentlyst! Nå kommer jeg aldri til å kjøpe noe fra den butikken mer. Nei takk til sure damer som ødelegger humøret. Som om jeg orker å ofre det! Ts

:haar:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

har vært borti hu på torget selv, og skjønner godt at du vil få ut frustrasjonen ;)

Gjest "gjest"
Skrevet

Kanskje du skal bortover til butikken og si noe der?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun er skikkelig pottesur og maktsyk. Hun holdt på å le seg ihjel (ikke hyggelig latter) da jeg skulle velge en foundation og jeg ville ha en annen farge enn den hun anbefalte (som var altfor mørk og altfor kald til min hud...)

Samme med den sørlandske pasjedamen på Esthetique på Torget. Hun har vært en drage der i mange år... :sjenert:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde tatt av plastikken så er det jo ikke så rart du ikke fikk bytta. Den ansatte kan ikke vite om du har åpnet produktet eller ikke, og da kan de ikke selge den videre. Og hvordan skulle de liksom få på ny plastikk igjen? Synes du burde sjekket det før du tok av plasten.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde tatt av plastikken så er det jo ikke så rart du ikke fikk bytta. Den ansatte kan ikke vite om du har åpnet produktet eller ikke, og da kan de ikke selge den videre. Og hvordan skulle de liksom få på ny plastikk igjen? Synes du burde sjekket det før du tok av plasten.

Har du lest HI? Det er ikke det faktum at hun ikke fikk bytta som er sakens kjerne! Hun skriver til og med at hun skjønte det. En butikkansatt må da tåle et spørsmål som virker rimelig åpenbart uten å reagere slik? Kan ikke se ut fra HI at TS oppførte seg dårlig?

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke om varen kan byttes eller ikke er det som er poenget her. Den dama der er like frekk mot de fleste, sist gang jeg var der så var det nesten så jeg angra på at jeg handla der etterpå.

• Liker 3
Skrevet

send en klage til Cubus. Slike kjeder har jo ofte en serviceavdeling, og vil også gjerne oppfattes som en serviceinnstilt kjede helhetlig. De tar slike klager på alvor (har ikke klagd til Cubus, men annen kjede som tok min tilbakemelding svært seriøst). De følger da opp slike klager mot butikken de har fått klage på.

En slik kjerring har godt av å få en tilbakemelding!

• Liker 12
Skrevet

Så ufattelig kjipt av henne. Jeg jobber selv i butikk (ikke Cubus...) og får av og til inn folk som vil bytte noe jeg ikke har lov til å ta i mot, men jeg sier da "beklager" og begrunner meg. Slike mennesker er helt ufordragelige.

Som andre sier ville jeg absolutt ha sendt en klage til cubus - det er eneste måten å få dama til å ihvertfall prøve å ta seg sammen og om ikke annet så blir Cubus og butikksjef klar over dét. Bare hold deg saklig i tonen og legg frem et enkelt hendelsesforløp og hvorfor du føler deg urettferdig behandlet og at du derfor ikke vil handle der i fremtiden. Trusselen om å miste en kunde (som kan si fra til sine venner eller her på KG ;) )sitter langt inne hos bedrifter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har også dårlig erfaring med Cubus.

Kom inn med to gensre jeg hadde fått til døtrene mine til jul. Jeg vasket dem på 40 grader slik det sto, men allikevel gikk hele trykket i oppløsning (sølvfarget trykk med glitter), og vaskemaskinen min ble omtrent ødelagt. Måtte kjøre maskinen på 90 grader uten noe i 8 ganger før glitteret i maskinen gikk bort, og alle klær som ble vasket samtidig med gensrene måtte kastes.

Dama var veldig motvillig til å la meg bytte dem siden jeg ikke hadde kvittering (julegave!!!!), men gikk motvillig med på å gi meg tilgodelapp på 30 kroner pr genser. De hadde nemlig satt ned gensrene i pris pga klager. ?!?

Jaja, byttet dem inn i noen strømpebukser og sa takk for meg...

Er generelt misfornøyd med Cubus, klærne går i oppløsning med en gang de ser vann og glidelåsene ødelegges etter et par gangers bruk...

Ikke fornøyd!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når så mange er klar over hvem det er, så burde dere virkelig sende en klage. Om en person har et slikt rykte på seg, så er det jo en ren gift for forretningen.

• Liker 7
Skrevet

Hva er det med alle sminkedamer som er så sure på Torget da? Synes at flere av de ansatte på Estetique der er veldig vanskelig å handle av. De er nølende, sure og svæææært lite hjelpsomme.

Eks:

"Jeg skal ha en foundation..."

"ja..."

"Kan du anbefale noe?"

"Tjaaa, det avhenge no av ka du like da...."

"Ja..."

"...."

"...."

"...."

"Jeg har vært fornøyd med Nude da..."

"Ja... Vil du ha dein da?"

• Liker 10
Skrevet

Hva er det med alle sminkedamer som er så sure på Torget da? Synes at flere av de ansatte på Estetique der er veldig vanskelig å handle av. De er nølende, sure og svæææært lite hjelpsomme.

Enig! Det er himla mange damer med hodet høyt hevet inne på Esthetique på torget. Enten så spør de aldri om du vil ha hjelp, eller så står de å skuler på deg hvis du takker pent nei. Da er du jo automatisk en tyv!

Synes det var så mye bedre med Esthetique på byhaven, men nå er det blitt til kicks der. Der var det kjempemange trivelige og flinke damer som jobbet:) Gikk alltid dit for best service!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha, når du kjøper sminke og kremer på Cubus er det ikke rart du ikke får byttet det.

Og det er SELVSAGT at du ikke får byttet det når plastikken er tatt av, DA KAN DE IKKE SELGE PRODUKTET IGJEN.

• Liker 2
Skrevet

Haha, når du kjøper sminke og kremer på Cubus er det ikke rart du ikke får byttet det.

Og det er SELVSAGT at du ikke får byttet det når plastikken er tatt av, DA KAN DE IKKE SELGE PRODUKTET IGJEN.

Hvis du leser hva TS skrev så er det ikke det saken handler om!

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...