Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er alle gærne etter denne oljen. Er det fordi det er en trend eller gjør denne oljen håret nydelig? Noen som kan oppdatere en litt uviten jente her.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange håroljer, så det er ikke sikkert Maroccan Oil er den beste, men jeg er veldig fornøyd selv, og bruker den også til datteren min.

Den er veldig drøy, lukter godt, beskytter håret, gir glans, "kontrollerer" håret litt (jeg har uregjerlig hår). Det har nok blitt litt "trend", men for min del er dette en type trend jeg kommer til å holde meg til så lenge jeg har langt hår :)

Er det noen mirakelkur? Nei. Men den utgjør helt klart en forskjell.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har prøvd den, og synes den er dårlig. Kan sikkert gjøre en forskjell for hår som er av dårlig kvalitet og som trenger å glattes ned, men for folk med helt normalt hår gjør det ikke større forksjell. Dessuten er den proppet full av silikoner, og argan oil er så langt nede på ingredienslisten at det er LOL.

Cyclopentasiloxane - a binding agent for silicone oils

Dimethicone - Derived from silica (a naturally occurring component of sand and quartz); emollient, water repellent, adds shine to skin and hair.

Cyclomethicone - a silicone oil used in hair and skin care products to impart shine and/or silkiness

The 4th ingredient is fragranceButylphenyl Methylpropional - a synthetic fragrance compound.

The 5th ingredient is Argan Oil then some linseed extract and more fragrances & dyes.Argan oil is so far down on the list that the soft & silky results one might get from using this product, is most likely from the silicones in the first 3 ingredients.This is basically silicone with a touch of oil and some perfume. What a complete and utter waste of money. You can buy other silicone laden products out there for ½ the cost with the same results.

KILDE

Bruker selv en kombinasjon av naturlige oljer, og synes det funker fint : )

Skrevet

Jeg brukte den en periode og den hjalp veldig mot tørre slitte tupper. Frisøren min merket også forskjell fra jeg var der sist gang(og jeg går jevnlig for å stusse tupper). Hun sa at håret mitt var mye mindre slitt den gangen enn den forrige gangen jeg var der.

Så den funker vel bra da..

Men nå har jeg endelig fått kasta flaska, jeg synes nemlig lukten er helt jævlig(kan virkelig ikke forstå dere som synes den lukter godt). Bytta den ut med noe annet nå, og neste oljen jeg skal prøve er den fra Kerastase:) Får håpe den lukter litt bedre:p

Skrevet

Jeg regnet med at det bare var en trend, og hadde ikke tenkt å kjøpe, men fikk det i gave. Jeg ble positiv overrasket over produktet. Jeg hadde fint hår fra før og ikke "dårlig kvalitet" som noen skriver over her, men følte at det ble tatt opp enda ett nivå av oljen. Den lukter godt og gjør håret mykere og finere.

Når det skal sies har jeg aldri brukt andre oljer i håret mitt, så kan ikke si noe om forskjellen fra andre oljer. Kan godt hende at det er mange andre som er bedre og like gode!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd den i min evinelige søken etter et produkt som skal gjøre mitt lange, grove, tykke hår pent. Moroccain Oil var ikke produktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...