AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Jeg må snart ha meg en ny parfyme, jeg har lenge hatt Escade ocean lounge som favoritt, men jeg synes lukten går så fort bort og den er litt vanskelig å få tak i nå som det ikke er så mange steder de selger den på mer. Jeg satt å så på nelly om der kunne vere noe, så så jeg at de nye sommerparfymene til Escada hadde kommet ut. Der var to stykker men jeg synes den rosa så best ut. http://nelly.com/no/skjønnhet-kvinne/skjønnhet/dufter/escada-337/sexy-graffiti-edt-50ml-337043-108/ Så lurer jeg på om noen har den eller har luktet på den, såfall hva luktet den? Og hvis jeg bestiller den og ikke liker den, går det ann å sende tilbake å få igjen pengene da?
FantasDick Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Åh, den har jeg faktisk savnet! Jeg synes den lukter litt typisk ung jente, søt, frisk, passe sterk. Helt "vanlig" men den har noe ekstra, som jeg ikke kan sette fingeren på.. Jeg tror ikke du kan åpne og snuse på den for så å angre på kjøpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå