AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Er litt binysgjerrig, og har hørt at mange unge gutter stikker innom Club Hercules i Akersgata, sent på lørdags-/søndagsnatt. For trivelig onanering, suging og sex med andre gutter. Noen som har vært der? Hva skjer? Hvem er der? Hvor mange? Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Jeg var der i sommer og runket foran fremmede menn (er hetro, så vil ikke ha kroppskontakt). Sprutet en av dem i munnen/ansiktet før jeg dro hjem igjen. Dette var veldig sent på en lørdag, og det var ikke flere enn 5-6 folk der, men tipper det vanligvis er mange flere der om man kommer tidligere.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Jeg var der i sommer og runket foran fremmede menn (er hetro, så vil ikke ha kroppskontakt). Sprutet en av dem i munnen/ansiktet før jeg dro hjem igjen. Dette var veldig sent på en lørdag, og det var ikke flere enn 5-6 folk der, men tipper det vanligvis er mange flere der om man kommer tidligere. Hetero du liksom. Ha ha ha.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Hetero du liksom. Ha ha ha. UFF. Det måtte komme. Kan ikke folk som ikke har noe å si, bare la være å si det. Litt binysgjerrig selv. Og dette stedet ser da ut som en enkel måte å få det testet ut på. Slipper nettet med evige meldinger, og god-dag-mann-økseskaft-svar. Kikker innom her på KG, og ser mange bi- og homsemenn skriver her. Sikkert noen som har vært der, som kan svare. Var der selv i fjor sommer. Kom litt tidlig, 23-tiden på lørdag. Var 15-16-17 der, og det kom stadig vekk folk, men de fleste satt i resepsjonen, og jeg feiget ut, og reiste tilbake til hotellet. Var det mer action der Kl. 1??? Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 kan dere ikke heller spørre på gaysir? dette er KVINNEguiden - og rendyrket homofili i form av guttesex uten at en kvinne skal være involvert blir liksom feil målgruppe her inne. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 UFF. Det måtte komme. Kan ikke folk som ikke har noe å si, bare la være å si det. Litt binysgjerrig selv. Og dette stedet ser da ut som en enkel måte å få det testet ut på. Slipper nettet med evige meldinger, og god-dag-mann-økseskaft-svar. Kikker innom her på KG, og ser mange bi- og homsemenn skriver her. Sikkert noen som har vært der, som kan svare. Var der selv i fjor sommer. Kom litt tidlig, 23-tiden på lørdag. Var 15-16-17 der, og det kom stadig vekk folk, men de fleste satt i resepsjonen, og jeg feiget ut, og reiste tilbake til hotellet. Var det mer action der Kl. 1??? Noen som vet? Ja selvfølgelig måtte det komme. Hetero mennesker tenner på det motsatte kjønn i motsetning til homofile som tenner på det samme kjønnet. Dette er barnehagekunnskap. La oss kalle en spade for en spade. Hvis du som mann tenner på å sprute andre menn i munnen driver du med homofile handlinger, ferdig med saken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå