Zangetzu1992 Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Hei jeg er en mann på snart 20 år. Er vel ganske sexuelt erfaren, men ho jeg er forlovet med nå er den eneste jeg har hatt følelser for... Har stor tillit til henne og forteller alt av fetisher og hva jeg liker i senga. Jeg vil veldig gjerne ha anal sex som en del av sexlivet mitt. Dette på grunn av variasjon, annerledes orgasme, røffere og strammere! Vi har prøvd 3 ganger før hvor ho har hatt det ganske vondt å ubehagelig . Jeg tror dette er at vi ikke har gått sakte nok frem og oppvarmet nok... Når jeg gir ho råd blir ho litt små sur og sier det skal skje naturlig. Ettersom jeg å ho har snakka så mye sammen om dette så vet ho at jeg er ganske så avhengig av dette, liker også når hi fingrer litt på meg ... Ettersom jeg syns sexen blir litt kjedelig og ikke like tilfredsstillende når vi kun har vanlig sex lurer jeg på om dere har noen forslag??
Gjest Katten. Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Uhm, du sier jo selv at dere går for fort fram. Da er det jo bare opp til deg å ta kontrollen over oppvarmingen. Fingre over lengre tid, samtidig som du slikker etc. Oppvarming er utrolig viktig for de som er ny innen analsex.
Gjest Raindrops Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Hvis dere har prøvd en del ganger og hun synes det er ubehagelig hver gang kan det være vanskelig å slappe av. I tillegg til å bruke lengre tid på oppvarming før dere går igang, kan dere jo prøve dere på litt analplay som ikke fører til analsex, slik at hun kanskje blir mer avslappet og komfortabel med at du holder på i det området. 3
mac84 Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Tror det aller beste du kan gjøre her er å ta det i hennes tempo - bruke god tid på fingring, mye glidemiddel, gjøre henne komfortabel, vente til hun sier at hun er klar for deg, osv. Har hun ikke dagen, så har hun ikke dagen - da kan anal være smertefullt og vil ikke friste til gjentakelse... Pusher du for mye er det svært sannsynlig at hun ikke vil gjøre det i det hele tatt.
Zangetzu1992 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2012 Blir glad for fler er rimming en god start?
Zangetzu1992 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2012 Oppvarming som å fingre eller slikke i toeren ?
Gjest Maruwan Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Drikke masse alkohol. Jenter er med på hva som helst når de har fått litt alko innabors.
MissCoverdale Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Et råd er å se vekk fra det Maruwan har skrevet;) Rimming er en god start ja. Og ta det, slik de andre sier, i hennes tempo. Fingring innimellom, slikking andre ganger. Og for all del - ikke mas! 4
Gjest Maruwan Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Et råd er å se vekk fra det Maruwan har skrevet;) What?! Seriøst, alkohol er den letteste veien til å få invilget analt innpass. Det er min erfaring, og det er erfaringen til kompisene mine også. Dama er gjerne mer frigjort, smerteterskelen er lavere, og når en først har fått sneket den inn en gang, og begge syntes det var gøy, så er det lettere å få sneket den inn igjen.
Gjest Raindrops Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 What?! Seriøst, alkohol er den letteste veien til å få invilget analt innpass. Det er min erfaring, og det er erfaringen til kompisene mine også. Dama er gjerne mer frigjort, smerteterskelen er lavere, og når en først har fått sneket den inn en gang, og begge syntes det var gøy, så er det lettere å få sneket den inn igjen. Jeg er faktisk litt enig. Det skader ikke med en flaske vin før man tar analjomfrudommen :gjeiper: 1
Gjest Maruwan Skrevet 5. mars 2012 #13 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er faktisk litt enig. Det skader ikke med en flaske vin før man tar analjomfrudommen :gjeiper: Hvor mye før en tar ass-to-mouth-jomfrudommen da? :gjeiper:
Gjest Raindrops Skrevet 5. mars 2012 #14 Skrevet 5. mars 2012 Hvor mye før en tar ass-to-mouth-jomfrudommen da? :gjeiper: Minst to
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #15 Skrevet 5. mars 2012 Akkurat dette har jeg problemer med å ikke reagere på. Liker hun det ikke så liker hun det ikke! Athun har gått med på det før skyldes vel at hun vil tilfredsstille deg, men du må da kunne klare deg utan analsex om hun ikke er keen på det. Æsj. 1
Gjest Maruwan Skrevet 5. mars 2012 #16 Skrevet 5. mars 2012 Minst to Urk! Det kan gå skeis. Tror ihvertfall jeg blir rimelig laus i magen av to flasker vin. Ikke at jeg har noe imot "el naturel", altså. Bare nevner det
Gjest Maruwan Skrevet 5. mars 2012 #17 Skrevet 5. mars 2012 Akkurat dette har jeg problemer med å ikke reagere på. Liker hun det ikke så liker hun det ikke! Athun har gått med på det før skyldes vel at hun vil tilfredsstille deg, men du må da kunne klare deg utan analsex om hun ikke er keen på det. Æsj. Ja, han skulle skamme seg over å ville leve ut sine sexuelle fantasier på en måte som ikke innebærer utroskap, skitne mannen som tror at kvinner er sex-objekter.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #18 Skrevet 5. mars 2012 Jeg vil ikke akkurat anbefale anal for første gang i beruset tilstand. Selv om du gjerne ikke kjenner smerten like godt er det større fare for at du skader deg. Skjedde med meg for en stund tilbake. Endte med det de kaller analfissur. Når åpningen har revnet.. Tok omtrent 1 mnd før det ble normalt igjen. 1
Gjest Raindrops Skrevet 5. mars 2012 #19 Skrevet 5. mars 2012 Urk! Det kan gå skeis. Tror ihvertfall jeg blir rimelig laus i magen av to flasker vin. Ikke at jeg har noe imot "el naturel", altså. Bare nevner det Helt overflødig, jeg klarer meg
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #20 Skrevet 5. mars 2012 Ja, han skulle skamme seg over å ville leve ut sine sexuelle fantasier på en måte som ikke innebærer utroskap, skitne mannen som tror at kvinner er sex-objekter. Så man skal tolerere alt i et forhold? om noen sier de har lyst til å drite i munnen din da skal du bare godta det slik at han ikke er utro? Gjør det vondt så gjør det vondt. Samme søren om det er anal sex eller knekking av fingrer så skal en vel ikke godta noe bare fordi en anen person ønsker det.. Think you a little about….. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå