AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 I november søkte jeg AAP, og sendte alle papirene med hjelp fra legen min til hovedkontoret i Oslo (som jeg fikk beskjed om fra NAV) Etter 14dager fikk jeg brev fra mitt lokale navkontor om at de kune hadde motatt halvparten av papirene, og at jeg måtte sende det på nytt ellers ville de vurdere meg ut fra halvparten av søknaden. Jeg leverte alle papirene personlig i luken på mitt lokale NAV-kontor dagen etter (hurra for kopimaskiner!). Skal to kontorer vurdere søknaden min? Etter jul fikk jeg brev fra NAV i Oslo om at de ikke hadde motatt legeerklæring, så jeg sendte en legeerklærlig til dem også. Har ringt det lokale kontoret og fikk beskjed om at de skulle ringe opp igjen, så ringte jeg i dag og fikk samme beskjed om at de skulle ringe opp igjen. Jeg ser at det skal være opp til 3 måneder ventetid på søknader, men så lurer jeg på om det er fra den dagen jeg leverte inn de siste papirene, eller fra den dagen jeg sendte inn søknaden første gang i november? Må man til samtale med saksbehandler på kontoret for AAP? Får man beskjed om søknaden er innvilget?
Girly Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Du blir innkalt til samtale ja. Eter det går det litt tid og du får brev om aap blir innvilget eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 behandlingstiden gjelde fra de har fått alle papirene! og man får ikke etterbetalt på AAP fra man søkte.
Tropic Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Gjelder fra dagen de har mottatt alle papirene. Du vil motta svar per post om du har fått innvilget eller ikke. Du kan få legen din til å sende inn legeerklæringen elektronisk også.
altflyter Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Velkommen til NAV helvete Er i samme situasjon for deg. Jeg har gitt opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå