Gå til innhold

Hva koster Nutrilett?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva koster egentlig Nutrilett og hvor lenge bør man ta en sånn "kur" for å gå ned en del i vekt? Kunne ha lyst til å prøve, men frykter bare at det er rådyrt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare spørre på apoteket. Men om det er så effektivt, er en annen sak!

K l e m

f r a

vinke.gif

T u r t e1212[ Dette Innlegg er endret av: Turte den 2002-05-24 22:41 ]

• 2 måneder senere...
Gjest GrEtE
Skrevet

Nutrilett koster 150 kroner for en pakke med 15 porsjoner... dvs en 3-dagers kur.. Smaker helt forferdelig!! Ettersmak av bensin spør du meg, og jeg ble aldri mett av det...

Anbefaler heller Noka! Spør etter smaksprøver hos helsekostbutikkene.

En pakke med Noka-plver koster 250 kroner, men da er det 25 porsjoner i den, 4 porsjoner hver dag. Du kan selv rekne ut hover lenge den varer.

Gjest Nathalie
Skrevet

Husk på at hvis du skal ned i vekt og holde vekten nede, så er ikke slike intensivkurer noe å stole på. Du går raskt ned men like frot opp igjen, og noen legger tilogmed på seg mer enn de veide først...

Disse diettene passer bra hvis du har en kjole eller noe som du skal passe inn i om et par uker eller noe. Ellers lønner det seg ikke, for du går aldri varig ned i vekt med disse. Dessuten vet jeg ikke riktig hvor bra det er å ha i seg kun dette pulveret.

Personlig synes jeg både Noka-dietten og Nutrilett smaker dritt, men det er jo smak of behag!

Lykke til iallfall

Gjest Smilet
Skrevet

Nutrilett får du som smaksprøver på hjemmesiden www.nutrilett.no

Den smaker py, Cambridgen er dyrere men smaker bedre og metter mer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...