AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Det er så mange bestillinger som ikke blir registrert på kickbacken min.. Selv om jeg både går inn på nettbutikken gjennom kickback + at jeg klikker på den pop-upen som kommer opp. Men jeg har gått glipp av massevis av kroner nå pga av det ikke blir registrert. Og nei jeg har ikke brukt noen rabatter eller gavekort e.l. Har prøvd å sende de mail også, men då får jeg bare til svar at jeg må sjekke et eller annet med blokkeringer(og det er heller ikke der feilen ligger), og at jeg kanskje har brukt rabatter osv(men det har jeg heller ikke). Noen flere som sliter med dette? Var aldri noe problem i starten når jeg nettopp hadde skaffet meg en konto der, men det er nå i den siste tiden det har begynt å skeie skikkelig ut. Og det er jo litt av grunnen til at jeg velger de enkelte nettbutikkene at jeg får igjen kickback på de! Men når jeg knapt gjør de lenger er det jo ett fett hvor jeg handler..
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har hatt samme problemet i nesten et år, så jeg har kuttet det ut nå fordi det irriterte meg såpass mye å se hvor mye jeg gikk glipp av i kickback. Jeg handler fremdeles på noen av butikkene fordi det er i rutinen min, men jeg har slettet plug-inen fordi den irriterte vettet av meg når jeg ikke fikk noe tilbake. Og jeg har ingen adblock, brukte ikke rabatter og har en svært vanlig nettleser jeg nekter å bytte ut kun for å handle.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har hatt samme problemet i nesten et år, så jeg har kuttet det ut nå fordi det irriterte meg såpass mye å se hvor mye jeg gikk glipp av i kickback. Jeg handler fremdeles på noen av butikkene fordi det er i rutinen min, men jeg har slettet plug-inen fordi den irriterte vettet av meg når jeg ikke fikk noe tilbake. Og jeg har ingen adblock, brukte ikke rabatter og har en svært vanlig nettleser jeg nekter å bytte ut kun for å handle. "Bra" det ikke er bare meg da. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få det registrert når de selv sier det er SÅ enkelt! Forbanna irriterende altså.. TS
Anglofil Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Har problemer av og til, men da sender jeg bare en e-post til dem og da retter de opp i det. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Har problemer av og til, men da sender jeg bare en e-post til dem og da retter de opp i det. Mvh Yvonne Har prøvd det, men får ikke akkurat noe hjelp! Da sier de bare at det enten er blitt brukt rabatt eller at det er adblock(eller noe sånt).
Anglofil Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Har prøvd det, men får ikke akkurat noe hjelp! Da sier de bare at det enten er blitt brukt rabatt eller at det er adblock(eller noe sånt). Men har du da svart tilbake? Jeg får også samme svar, men svarer da at jeg f.eks ikke har adblock eller brukt rabatt, og jeg viser til kvittering og får satt inn pengene. Etter en klage eller to er det sjelden jeg har problemer. Mvh Yvonne Endret 5. mars 2012 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Men har du da svart tilbake? Jeg får også samme svar, men svarer da at jeg f.eks ikke har adblock eller brukt rabatt, og jeg viser til kvittering og får satt inn pengene. Etter en klage eller to er det sjelden jeg har problemer. Mvh Yvonne Har bare skrevet at det og det ikke har blitt registrert. Og påpeker at det ikke er blitt brukt noe rabatter eller lignende. Får det samme svaret uansett..
Anglofil Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Har bare skrevet at det og det ikke har blitt registrert. Og påpeker at det ikke er blitt brukt noe rabatter eller lignende. Får det samme svaret uansett.. Men du må jo legge med bevis? Jeg skjønner godt dem ikke gir deg kickback hvis du ikke legger med kvittering. Når jeg gjør det er det ihvertfall aldri et problem. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Men du må jo legge med bevis? Jeg skjønner godt dem ikke gir deg kickback hvis du ikke legger med kvittering. Når jeg gjør det er det ihvertfall aldri et problem. Mvh Yvonne Har null peiling på hvordan jeg gjør det. Dessuten skulle det vært unødvendig når de påstår det er så enkelt å få kickback.. Da bør de fikse et eller annet. Gidder ikke å styre med å sende kvittering til de hver eneste gang jeg handler og det ikke blir registrert altså, det blir for dumt!
Anglofil Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Har null peiling på hvordan jeg gjør det. Dessuten skulle det vært unødvendig når de påstår det er så enkelt å få kickback.. Da bør de fikse et eller annet. Gidder ikke å styre med å sende kvittering til de hver eneste gang jeg handler og det ikke blir registrert altså, det blir for dumt! Men det gjør ikke jeg heller, men de må få vite hva som er problemet før de kan fikse det. Og når skaden har skjedd så får du heller bare sende en kvittering, lite å få gjort med det som har skjedd, men det kan løse ting til fremtiden. Jeg hadde f.eks problemer med cdon, nå har de derimot fikset det etter at jeg sa ifra. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Men det gjør ikke jeg heller, men de må få vite hva som er problemet før de kan fikse det. Og når skaden har skjedd så får du heller bare sende en kvittering, lite å få gjort med det som har skjedd, men det kan løse ting til fremtiden. Jeg hadde f.eks problemer med cdon, nå har de derimot fikset det etter at jeg sa ifra. Mvh Yvonne Men det som er litt rart er at det funker noen ganger, og noen ganger ikke på samme butikk. Feks blush.no, noen ganger går de inn, andre ganger ikke. Samme med feelunique.com
ninuska_ Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har opplevd dette to ganger i det siste. Den ene gangen la jeg ved kvittering, og da fikk jeg som beskjed at jeg ikke hadde trykket på linken eller benyttet meg av linken på deres hjemmesider. Det hadde jeg gjort, siden den popper opp i vinduet mitt når jeg er inne på siden. Og at det var ingenting de kunne gjøre med det, da de ikke fikser opp i dette i ettertid.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #13 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har da kvittering på alt jeg kjøper, men det var ikke relevant. De kunne ikke hjelpe, de sa jeg måtte bytte nettleser. Det er altså ikke bare å sende en mail også ordner det seg, dette er snakk om 15-20 kjøp som ikke har gått igjennom og det var visst bare synd for meg. Og jeg har trykket på pop-upen og sett at det har blitt registrert at jeg har logget inn gjennom den, men ikke fått registrert noe kickback.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #14 Skrevet 5. mars 2012 Men du må jo legge med bevis? Jeg skjønner godt dem ikke gir deg kickback hvis du ikke legger med kvittering. Når jeg gjør det er det ihvertfall aldri et problem. Du synes ikke de da skal opplyse om at de kan ordne dette hvis man sender kvittering? Uansett, dette var ikke relevant i mitt tilfelle, da jeg bare fikk høre at det var min skyld og at de ikke kunne gjøre noe. Og jeg har da e-post-kvittering på all netthandling jeg har gjort. Så fint at du ikke har problemer, men det løser ingenting for oss.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #15 Skrevet 5. mars 2012 Hvilken nettleser er det man helst bør ha da? TS
Anglofil Skrevet 5. mars 2012 #16 Skrevet 5. mars 2012 Poenget med kvittering er at da får man dem til å registrere hvis man opplever dette. Hadde jeg opplevd noe slikt ville jeg ha prøvd å avinstallere pop-up'en og deretter reinstallert, det har fungert for meg. Og hvis man opplever slikt bør man alltid bruke linken fra kickback, da fungerer det som regel alltid (når pop-up ikke fungerer). Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 5. mars 2012 #17 Skrevet 5. mars 2012 Du synes ikke de da skal opplyse om at de kan ordne dette hvis man sender kvittering? Uansett, dette var ikke relevant i mitt tilfelle, da jeg bare fikk høre at det var min skyld og at de ikke kunne gjøre noe. Og jeg har da e-post-kvittering på all netthandling jeg har gjort. Så fint at du ikke har problemer, men det løser ingenting for oss. Poenget mitt er at jeg har hatt problemer tidligere, ergo prøver jeg å komme med forslag for løsning. Det er merkelig at de vil hjelpe meg, men ikke deg. Da får du klage på facebook-siden deres, der vil de ikke kunne komme unna, siden alt ligger "public" og du får kanskje et bedre svar, hva vet jeg. Mvh Yvonne 1
ninuska_ Skrevet 16. mars 2012 #18 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Jeg har problemer igjen. Denne gangen gikk jeg bevisst gjennom deres sider. Og ventet og ventet.. Og ingen kickback ble registrert. Sendte mail og fikk den samme regla, men jeg har verken programvare som blokker annonser, brukt gavekort, brukt rabattkode eller avbestilt bestillingen. Og jeg fikk beskjed at det tydeligvis er min feil, siden dette har skjedd meg flere ganger - men det er ikke det! Jeg har hvertfall ingen programvare som blokker annonnser, for alle andre annonser popper opp! Jeg har sendt med kvittering hver gang - og kun fått beskjed at de ikke tilbakebetaler hvis ikke kickback har blitt registrert Endret 16. mars 2012 av ninuska_
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #19 Skrevet 16. mars 2012 Jeg har problemer igjen. Denne gangen gikk jeg bevisst gjennom deres sider. Og ventet og ventet.. Og ingen kickback ble registrert. Sendte mail og fikk den samme regla, men jeg har verken programvare som blokker annonser, brukt gavekort, brukt rabattkode eller avbestilt bestillingen. Og jeg fikk beskjed at det tydeligvis er min feil, siden dette har skjedd meg flere ganger - men det er ikke det! Jeg har hvertfall ingen programvare som blokker annonnser, for alle andre annonser popper opp! Jeg har sendt med kvittering hver gang - og kun fått beskjed at de ikke tilbakebetaler hvis ikke kickback har blitt registrert Det var akkurat dette som skjedde med meg. Jeg vet jeg har gått gjennom siden og har sjekket alt det du også har sjekket (programvare, rabatt etc.), men ingenting blir registrert. Og de kan ikke hjelpe. Derfor har jeg gitt opp, det er for mye irritasjon og ingen gevinst.
ninuska_ Skrevet 16. mars 2012 #20 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Derfor har jeg gitt opp, det er for mye irritasjon og ingen gevinst. Jeg har brukt deres samarbeidspartnere nettopp for å tjene kickback - jeg har tenkt det er jo en fordel, hvorfor ikke? Endret 16. mars 2012 av ninuska_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå