Gå til innhold

Moroccanoil/andre leave in produkter før varmebeskyttelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det slo meg plutselig at jeg egentlig ikke vet om man kan bruke andre pleiende produkter før varmebeskyttelse? Eller om håret må være helt "clean" for at varmebeskyttelsen har effekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Min første tanke er at en hårolje vil gjøre at håret "stekes" i rettetangen, så jeg har unngått det hittil.

AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Min første tanke er at en hårolje vil gjøre at håret "stekes" i rettetangen, så jeg har unngått det hittil.

Ja det var akkurat det jeg begynte å lure på. Eller at kanskje ikke varmebeskyttelsen når inn til håret hvis det er andre produkter først. Håper noen har et godt svar til oss :)

Skrevet

Det slo meg plutselig at jeg egentlig ikke vet om man kan bruke andre pleiende produkter før varmebeskyttelse? Eller om håret må være helt "clean" for at varmebeskyttelsen har effekt?

godt spørsmål. tror du kan gjøre begge deler, men frisøren min sa først varme beskyttelse. det skal være varme beskyttelse i oljen også, men det er ikke god nok vil jeg tro. jeg pleie å ta i oljen etter jeg har rettet håret. funker veldig fint for meg

AnonymBruker
Skrevet

h&m har jo denne Moroccanoil både som olje(å gud hvor fint håret blir) og som krem og den er slik varmebeskyttende også...har brukt den og krøllet håret...og krøllene hold sabla lenge..og jeg tok hårspraay i det og..men det kjenntes ikke ut som jeg hadde noen produkter i håret. jeg pleier å bruke bare oljen først..etter dusj..også kremen før varme behandling..funker for meg.

AnonymBruker
Skrevet

godt spørsmål. tror du kan gjøre begge deler, men frisøren min sa først varme beskyttelse. det skal være varme beskyttelse i oljen også, men det er ikke god nok vil jeg tro. jeg pleie å ta i oljen etter jeg har rettet håret. funker veldig fint for meg

Jeg bruker alltid oljen i vått hår etter dusj. Og varmebeskyttelse har jeg ikke i før dagen etterpå hvis jeg skal rette det ut.

Hmmm....

AnonymBruker
Skrevet

Har de moroccan oil på HM? Hva koster den?

• 5 måneder senere...
Skrevet

De selger kun moroccanoil hos frisører, så om du eventuelt har sett noe lignende på h&m er nok det noe annet :)

Skrevet

Har de moroccan oil på HM? Hva koster den?

Moroccanoil Oil som fra dette merket kan du enten få tak i på nettet eller hos frisører, men HM har billigere alternativer som jeg vet venninner er fornøyd med. Tror de har en fra Proffs? Tror den koster under 100-lappen.

Skrevet

Maroccanoil er jo ikke pleiende i det hele tatt for håret da den består av store mengder silikon og egentlig lite av denne oljen... Den får bare håret til å se bra ut der og da, slutter du er det like slitt.. Hårsminke...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...