AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Jeg trenger inspirasjon, skal pusse opp =) Legg inn bilde om noen har lyst!
Gjest Badabing Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Poster i denne tråden sånn at jeg husker på den. Driver og pusser opp vaskerommet nå, så kan legge inn bilde når jeg nærmer meg ferdig. Selv har jeg også hentet inspirasjon: http://mobile.boligpluss.no/article/72245-kan-et-vaskerom-vaere-vakkert/gallery/377459 Hadde omtrent samme utgangspunkt også, en mørk, trist kjeller.
RedFox81 Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 siden ingen legger ut egne bilder, her er det enda en link til inspirasjon - http://www.thismessybusiness.com/2011/11/arcadian-lighting-8-laundry-rooms-to.html. Veldig fine vaskerom!
Gjest Spinell Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Jeg digger gulvet på vaskerommet til denne shabby chic-dama. (Er for øvrig ellers ikke storfan av denne stilen, men jeg er full av beundring for energien til den bloggeren.)
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Det jeg lurer litt på er vasken.. For syns skyld så vil jeg jo gjerne ha den innfelt/nedfelt i et møbel, men mamma mener det blir bare gris og jeg bør ha dyp stål-kum for seg selv rett på veggen. Det er jo mer praktisk når jeg skal skylle vekk babybæsj, sand osv fra klær. Hva har dere?
Lovebird Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Har en stor kum nedfelt i benkeplaten. Synes ikke det er noe problem å ha det slik.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Det jeg lurer litt på er vasken.. For syns skyld så vil jeg jo gjerne ha den innfelt/nedfelt i et møbel, men mamma mener det blir bare gris og jeg bør ha dyp stål-kum for seg selv rett på veggen. Det er jo mer praktisk når jeg skal skylle vekk babybæsj, sand osv fra klær. Hva har dere? Vi har den største av Intra vaskene. Er veldig fornøyd med den. Vi har den innfelt i en benkeplate av stål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå