AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Ja.. så var det mandag igjen, og jeg føler meg så stygg. Jeg har egentlig ikke så dårlig selvtilitt, har godtatt meg selv for den jeg er. Men så kommer sånne dager som dette. Man står opp, tar på øyekrem og fuktighetskrem, litt mineral foundation, og selvfølgelig litt mascara. Men uansett hva jeg gjør så ser det ikke bra ut. Har byttet klær kanskje ti ganger nå, men ingenting passer på en måte. Jeg skulle har vært på forelesning kl. 12. Men har ikke klart å komme meg ut. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ser ut som er ape idag. Vanligvis ser jeg jo helt ok ut. Dessuten så føler jeg meg feit også Vet ikke hvor jeg skal poste dette innlegget.. så beklager om den er postet i feil katogori.
mEditari Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Vi har alle slike dager Mitt beste tips er å ta på seg noe komfortabelt, en god lipgloss, litt maskara, og unngå speil resten av dagen. Man er ikke utseendet sitt, og det kan det være greit å huske på innimellom
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Aper er søte. Hvorfor bruke ape som skjellsord? 4
Bloodless Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Med mindre du har fått en enorm økning i hårvekst i løpet av natten, tviler jeg på at du ser ut som en ape. Men ja, vi har alle dager der vi føler oss som crap, men det betyr ikke nødvendigvis at alle andre ser oss på samme måte.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Aper er søte. Hvorfor bruke ape som skjellsord? Aper er søte. Men jeg er ikke en ape! Jeg er en jente som vil se ut som en jente! Jeg er litt lei av sånne type kommentarer som dette. Skriver en at man ikke vil se ut som en ape, så er plutselig er ape et skjellsord? Leste i en annen tråd akkurat, der en nevnte at hun var blek og følte seg stygg. Plutselig var det en som deg som kommenterte på hvorfor hun brukte blek som skjellsord. Men siden du synes aper er så søte så håper jeg du ser ut som en 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Vi har alle slike dager Mitt beste tips er å ta på seg noe komfortabelt, en god lipgloss, litt maskara, og unngå speil resten av dagen. Man er ikke utseendet sitt, og det kan det være greit å huske på innimellom Takk for oppmuntring Man er jo ikke ikke utseendet sitt, men av og til skulle man nesten ha trodd det.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Med mindre du har fått en enorm økning i hårvekst i løpet av natten, tviler jeg på at du ser ut som en ape. Men ja, vi har alle dager der vi føler oss som crap, men det betyr ikke nødvendigvis at alle andre ser oss på samme måte. Hehe, nei er vel ingen økning i hårvekst her. Føler meg bare blææh.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Men siden du synes aper er så søte så håper jeg du ser ut som en Dessverre ser jeg ikke ut som noen søt ape. Tipper at jeg er tusen ganger styggere enn deg, uansett, og at du egentlig er vanlig og søt, som ikke klarer å sette pris på alt du har å være takknemlig for, men henger deg opp i detaljer og lar selvopptatte tanker om utseendet ødelegge livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Dessverre ser jeg ikke ut som noen søt ape. Tipper at jeg er tusen ganger styggere enn deg, uansett, og at du egentlig er vanlig og søt, som ikke klarer å sette pris på alt du har å være takknemlig for, men henger deg opp i detaljer og lar selvopptatte tanker om utseendet ødelegge livet ditt. Jeg har bare en dårlig dag idag... i tillegg er det mandag.. Følte meg bra igår, men idag var en typisk blæh dag der ingenting så bra ut.. eller passet for den saks skyld. Jeg kan føle meg sexy en annen dag, eller pen en annen dag. Men jeg har blæh dager også.. trodde det var normalt. Betyr ikke at jeg har selvopptatte tanker om utseendet mitt som ødelegger livet mitt. Det betyr at jeg er en jente. Jeg regner med at du er mye penere enn det du tror du er selv. Prøvde å sette det hele litt på spissen, siden du mente jeg brukte ape som skjellsord.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Morsom overskrift! Føler meg slik jeg også i dag hvis det er en liten trøst
KaDust Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Det er helt vanlig å ha dårlige dager hvor man ikke føler seg bra uansett hva man gjør, selvom man ikke er en selvopptatt idiot og selvom man vanligvis ikke har dårlig selvtillit. Det er en del av det å være menneske. La nå jenta få ha sin utblåsning.
Curlyme Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 jeg føler meg slik hver dag i det siste. jada kjempe gøy. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #13 Skrevet 5. mars 2012 Aper er søte. Men jeg er ikke en ape! Jeg er en jente som vil se ut som en jente! Jeg er litt lei av sånne type kommentarer som dette. Skriver en at man ikke vil se ut som en ape, så er plutselig er ape et skjellsord? Leste i en annen tråd akkurat, der en nevnte at hun var blek og følte seg stygg. Plutselig var det en som deg som kommenterte på hvorfor hun brukte blek som skjellsord. Men siden du synes aper er så søte så håper jeg du ser ut som en Dette kan jo ikke sammenlignes. Det er verre å fornærme mennesker med blek hud enn å fornærme en ape.
Chocoholic Skrevet 5. mars 2012 #14 Skrevet 5. mars 2012 alle har vel slike dager hvor ingenting stemmer og man vil helst bare grave seg ned og spare menneskeheten og verden det grufulle synet som er en selv Det jeg prøver å gjøre er stikk motsatt fra det jeg vil (som er enten å gjemme meg under dyna eller slaske rundt i joggebukse), og bruker litt ekstra tid på sminke og hår og tar på meg finfint undertøy og klær jeg vet at jeg liker å gå med. Gjerne noen halvhøye sko også. Går og spiser frokost for å komme vekk fra speilet litt, og når jeg går tilbake pleier det å være ok igjen
Jade Skrevet 5. mars 2012 #15 Skrevet 5. mars 2012 Huff, skjønner akkurat hvordan du har det! Har man en dårlig dag, så ser speilbildet helt pyton ut, selv om speilbildet er likt dagen før da man synes man så ganske så bra ut Når jeg har en sånn dag, kan jeg bare droppe å prøve å kjøpe klær, da ser jeg ut som en flodhest uansett Håper du får en bedre dag i morgen
Gjest Anuket Skrevet 5. mars 2012 #16 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Dessverre ser jeg ikke ut som noen søt ape. Tipper at jeg er tusen ganger styggere enn deg, uansett, og at du egentlig er vanlig og søt, som ikke klarer å sette pris på alt du har å være takknemlig for, men henger deg opp i detaljer og lar selvopptatte tanker om utseendet ødelegge livet ditt. Men herregud da? Har du aldri en dårlig dag hvor ingenting passer, du føler det kjip, du føler deg stygg og teit osv osv osv?? TS,jeg er og sånn, kan prøve bokstavelig talt alle klærne mine fra skapet og fremdeles føle meg bare; blææ. Jeg pleier å ha på meg en litt stor genser som er behagelig og deilig (gjerne litt myk også) og tights eller shorts under (gjerne med en strømpebukse). Føler meg blææ etter det også, men da er jeg så komfortabel at det gjør ingenting. Har du noen klær du føler deg komfortabel i uansett? EDIT: redigerte en setning Endret 5. mars 2012 av Anuket
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #17 Skrevet 5. mars 2012 Dette kan jo ikke sammenlignes. Det er verre å fornærme mennesker med blek hud enn å fornærme en ape. Jo, det kan faktisk det! Noen føler seg mindre pene når de er bleke. Det betyr ikke at lys/blek hun er stygt, det betyr at den personen som har det.. eller personen som har skrevet et innlegg om det på KG føler det sånn. Jeg vil ikke se ut som en ape, jeg synes ikke det er noe fint. En ape kan være søt, men da må apen være en ape. Hun over meg skulle ønske hun så ut som en søt ape. Vi er alle ulike og mener ikke det samme om alt. Verken blek eller ape har blitt brukt som skjellsord. Dette gidder jeg ikke å diskutere mer... Det er faktisk lov til å tenke litt selv..
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #18 Skrevet 5. mars 2012 Til dere alle søte som har kommentert: TUSEN TAKK Er litt godt at noen forstår at det ikke altid er sånn, eller at jeg selvopptatt. Og at andre har like dager hjelper litt(synd egentlig). Jeg har lest hjemme, trent litt.. nå sitter jeg med ansiktsmaske og hårkur. Har lakket neglene og føler meg bedre enn det jeg gjorde tidligere i dag. Håper på en bedre dag i morgen. Takker for alle tipsene også, skal husker på de neste gang jeg har en dårlig dag.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #19 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er en ape og jeg er feit.. Så bare vær glad for du i det minste kan gjøre noe med det for å føle deg bedre. Med meg er det verre, ikke en sjanse å få fikse opp i dette her nei!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #20 Skrevet 5. mars 2012 Jeg er en ape og jeg er feit.. Så bare vær glad for du i det minste kan gjøre noe med det for å føle deg bedre. Med meg er det verre, ikke en sjanse å få fikse opp i dette her nei! Vet du hva.. nå er jeg så d***t lei av å lese sånne type innlegg i en tråd jeg har startet. For det første, om jeg har en dårlig dag, så har jeg en dårlig dag. Alle mennesker har en dårlig dag en gang i blant! Det er ikke sånn at overvektige eller folk som synes de er styggere enn andre har rett til å ta fra andre retten til å lage en tråd om at de føler seg dårlig. Du har ikke sett meg, du vet ikke hvordan jeg ser ut og omvendt. Jeg skrev et innlegg her fordi jeg hadde lyst, det var ikke et viktig innlegg.. MEN JEG HADDE LYST TIL Å SKRIVE ET INNLEGG. Jeg har ikke fornærmet noen, jeg har ikke skrevet om noen andre enn meg selv. Jeg har lov til å skrive om meg selv, jeg har lov til å skrive det jeg har lyst til. Du trenger ikke å lese tråden min, du trenger heller ikke å kommentere. Jeg kunne ha kommet med oppmuntrede ord til deg, for ingen er stygge i min verden. Men jeg gidder rett og slett ikke. SKJERP DEG! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå