Gå til innhold

LPG maskin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har masse cellulitter på lår og bak, vurderer LPG behandling.

Noen som har gjort dette, evt, hvor mange behandlinger tok dere? Ser de har tilbud på 10 behandlinger for 5.190. Evt. må det 15 behandlinger til?

Takk for svar :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har prøvd LPG, j#&$@lig vondt og ingen merkbar effekt.

Prøvde Eximia ifjor, behagelig, massasjen de gjør med vakum var rett og slett deilig, spesielt for mine trøtte ben, og merkbart resultat etter bare et par behandlinger. Tok sånn pakke med 10 behandlinger og det holdt for min del. Kan absolutt anbefale Eximia. Litt dyrere enn LPG men det var det verdt, lpg var uansett penger ut av vinduet for min del..

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd LPG, j#&$@lig vondt og ingen merkbar effekt.

Prøvde Eximia ifjor, behagelig, massasjen de gjør med vakum var rett og slett deilig, spesielt for mine trøtte ben, og merkbart resultat etter bare et par behandlinger. Tok sånn pakke med 10 behandlinger og det holdt for min del. Kan absolutt anbefale Eximia. Litt dyrere enn LPG men det var det verdt, lpg var uansett penger ut av vinduet for min del..

OK, så du opplevde at cellulitter forsvant og at du fikk en jevn og fin bak? Jeg har *masse* cellulitter på rompa og lårene, tar de kun bak eller tar de hele låret? Er jo ganske dyrt!

Flere som er fornøyde med Eximia? Evt. andre behandlinger som fjerner appelsinhud?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...