AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har masse cellulitter på lår og bak, vurderer LPG behandling. Noen som har gjort dette, evt, hvor mange behandlinger tok dere? Ser de har tilbud på 10 behandlinger for 5.190. Evt. må det 15 behandlinger til? Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Har prøvd LPG, j#&$@lig vondt og ingen merkbar effekt. Prøvde Eximia ifjor, behagelig, massasjen de gjør med vakum var rett og slett deilig, spesielt for mine trøtte ben, og merkbart resultat etter bare et par behandlinger. Tok sånn pakke med 10 behandlinger og det holdt for min del. Kan absolutt anbefale Eximia. Litt dyrere enn LPG men det var det verdt, lpg var uansett penger ut av vinduet for min del..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Har prøvd LPG, j#&$@lig vondt og ingen merkbar effekt. Prøvde Eximia ifjor, behagelig, massasjen de gjør med vakum var rett og slett deilig, spesielt for mine trøtte ben, og merkbart resultat etter bare et par behandlinger. Tok sånn pakke med 10 behandlinger og det holdt for min del. Kan absolutt anbefale Eximia. Litt dyrere enn LPG men det var det verdt, lpg var uansett penger ut av vinduet for min del.. OK, så du opplevde at cellulitter forsvant og at du fikk en jevn og fin bak? Jeg har *masse* cellulitter på rompa og lårene, tar de kun bak eller tar de hele låret? Er jo ganske dyrt! Flere som er fornøyde med Eximia? Evt. andre behandlinger som fjerner appelsinhud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå