Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er du vel enda lysere enn den gjennomsnittlige skandinav. ;)

Dior 010 er temmelig lys, likeså den allerede nevnte Milk fra Make Up Store, og så har du jo alltid Illamasqua (nettshopping), der det faktisk finnes helhvit foundation. 02 derfra er lys og litt rosatonet.

Jepp, jeg er det!

Okey, takk for tips. Skal sjekke disse ut!

Jeg har veldig lys og kald hudtone, så de aller fleste produktene som er nevnt her har blitt alt for gule/oransje på meg. Jeg bruker nå den lyseste til ID bare:minerals, den har en kald tone og passer perfekt til huden min. Før brukte jeg glo minerals, den passet også huden min men jeg hadde problemer med å få tak i den når frisøren sluttet å ta den inn.

Av pudder bruker jeg en fra Kanebo som passer allergisk og tørr hud.

Kanskje jeg skal ta å prøve bare:minerals jeg og, hmm.

Ser Honesty nevner Illamasqua. Har selv Skin Base Foundation i 02 og den er veldig lys, men den er ikke optimal for tørr hud. For min del så la den seg veldig i de tørre partiene og så ikke veldig pen ut.

Foreslår at du bestiller noen prøver hos Joppa Minerals. "Lightest 1" er den lyseste foundationen jeg noen gang har vært borti. Den ble faktisk litt i lyseste laget for meg, og jeg er ekstremt bleik (rødt hår og null pigmenter i kroppen, bortsett fra ca. tre på nesen).

Okey, takk for tips! Skal sjekke ut. :jepp:

Skrevet (endret)

Hvis du har litt tørr hud er det supert å bruke en som gir litt glød, med lysreflekterende partikler i seg. Det synes ikke på huden og du får en kjempe fin hud av det.

jeg er veldig lys, og har røde kinn og bruker alltid de lyseste foundationene.

Clarins skin illousion foundation er super. den dekker bra, gir glød, men samtidig så er den litt mattende også. vanskelig og forklare hvordan den ser ut

Dior forever- er også veldig fin hvis du vil ha en som er matt, dekker bra og sitter hele dagen.

Dior nude- gir en døds fin glød og dekker godt, samtidig holder den seg på plass hele dagen, noe jeg foretrekker pga på meg så sklir foundation av veldig fort.

Gå innom estetique og spør om prøve på disse forskjellige foundationene og si at du har problemer med å finne en som er lys nok. det har de gjort mange ganger med meg, pga lyset i parfymeriene er ikke gode nok til å se om den matcher eller ikke. da kan du prøve de på og se om de er noe for deg, og veldig viktig, se hvordan de er i dagslys.

Endret av mari4ever
Skrevet

Jeg er selv superlys og bruker Bobbi Brown farge 00 alabaster og passer min superlyse hud perfekt. MAC nc15 er faktisk for mørk for meg, men den fra BB er perfekt. De er ganske dyre, men det er god kvalitet, varer lenge, sitter fint på huden og de kommer i flere finisher som gjør at man nærmest garantert finner en man liker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...