Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker nå Isadora sin den som er svart og rød, og har så langt vært fornøyd med den.

Men jeg skulle hatt en som gav litt mer effekt, tykkere vipper, og mer intens look, om noen forstår hva jeg mener? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

big & bold fra isadora er perfekt! diger børste som gir masse volum

Skrevet

big & bold fra isadora er perfekt! diger børste som gir masse volum

Da må jeg nesten prøve den... :)

Jeg har så lyst på fyldigere vipper :)

Skrevet

Jeg bruker Dior Iconic - synes den gir bra effekt :) Jeg har brune, gjennomsnittlige vipper.

• Liker 1
Skrevet

Dior- extreme

Alle mascarene til Helena Rubinstein. De er kjempebra!

Skrevet

YSL - Shocking

Hvor for man kjøpt denne?

Skrevet

Dior- extreme

Alle mascarene til Helena Rubinstein. De er kjempebra!

Har hørt Dior er bra, kanskje jeg skulle forsøkt den :)

AnonymBruker
Skrevet

Lancôme – Hypnôse Doll Eyes er jeg veldig fornøyd med. Så anbefaler den veldig :)

Skrevet

Har prøvd utrolig mange forskjellige opp gjennom årene, både svindyre og billige, men kommer alltid tilbake til Max Factor. Har tynne, men ganske lange vipper selv og med False Lash Effect fra MF ser de faktisk ganske fantastiske ut.

Men nå er mascara litt vanskelig å anbefale, for hva som funker kommer jo helt an på hvilke vipper man har i utgangspunktet.

Skrevet

Har prøvd utrolig mange forskjellige opp gjennom årene, både svindyre og billige, men kommer alltid tilbake til Max Factor. Har tynne, men ganske lange vipper selv og med False Lash Effect fra MF ser de faktisk ganske fantastiske ut.

Men nå er mascara litt vanskelig å anbefale, for hva som funker kommer jo helt an på hvilke vipper man har i utgangspunktet.

Jeg har egentlig litt sånn tykke rimelig svarte fra før av, men føler ikke jeg får så god effekt av de typene jeg har prøvd så langt.. jeg vil liksom ha en som gir sånn "WOW" effekt på vippene :fnise: Fram til nå har jeg vært fornøyd med Isadora sin, men føler den blir så fort "gammel" og da vil den ikke gi noe effekt i det hele tatt untatt klumper :fnise:

Skrevet

Min favoritt er lancomè hypnosè. har prøvd mange forskjellige men nå bytter jeg aldri.

den holder lenge, klumper minimalt, skiller vippene godt og gir veldig fint med lengde og volum, drysser ikke og selges billig på www.cehapsmells.com

koster rundt 160 kr der

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Hvor for man kjøpt denne?

Esthetique fører iallefall YSL. Og de fleste Parfymelle butikker tror jeg.. :)

Skrevet

Utrolig fornøyd med Flawless fra Bare Minerals. Dyr, men veldig bra!! Drysser ikke og gir bra volum. Litt over 300 kr hos Kicks :)

Skrevet

Eg har også prøvd mange forskjelige, men ender alltid opp med MaxFactor sin. Syns de har mange bra

Skrevet

Eg har også prøvd mange forskjelige, men ender alltid opp med MaxFactor sin. Syns de har mange bra

Er dere ikke plaget av at billig-maskaraene drysser masse? Er egentlig fornøyd med mange fra MF osv, men bare med en gang jeg tar på.. Et par timer senere har jeg all maskaraen under øynene.. Kjipt!

Skrevet

Jeg bruker denne fra Origins. Bruker alltid "underwear for lashes" under, for å forlenge vippene og for å få litt mer volum.

Sammen blir det et bra resultat med volum og lengre vipper, og det sitter godt hele dagen og drysser ikke.

Når det gjelder dryssing synes jeg det har vært et problem både med dyre og billige maskaraer. Min løsning er "underwear for lashes" (aner ikke hva egentlig det heter). I tillegg til å forlenge og bygge opp vippene, får det maskaraen til å sitte godt gjennom hele dagen. Jeg vil tro et lignende produkt finnes i de fleste merker. :)

Skrevet (endret)

Min forrige maskara var Sublime de Chanel fra Chanel. Det er en av de aller beste maskaraene jeg har prøvd, og det var veldig lite dryssing. Anbefales på det sterkeste.

Endret av Grønt blad
Skrevet

Jeg bruker denne fra Origins. Bruker alltid "underwear for lashes" under, for å forlenge vippene og for å få litt mer volum.

Sammen blir det et bra resultat med volum og lengre vipper, og det sitter godt hele dagen og drysser ikke.

Når det gjelder dryssing synes jeg det har vært et problem både med dyre og billige maskaraer. Min løsning er "underwear for lashes" (aner ikke hva egentlig det heter). I tillegg til å forlenge og bygge opp vippene, får det maskaraen til å sitte godt gjennom hele dagen. Jeg vil tro et lignende produkt finnes i de fleste merker. :)

Tusen takk for tipset! :) skal absolutt på prøve den basen under før jeg tar på maskaraen :)

Skrevet

Er dere ikke plaget av at billig-maskaraene drysser masse? Er egentlig fornøyd med mange fra MF osv, men bare med en gang jeg tar på.. Et par timer senere har jeg all maskaraen under øynene.. Kjipt!

Hm, nei, faktisk ikke. Men kanskje jeg er flink å ikke gni meg i øynene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...