Gå til innhold

Hvilken KG-bruker har mest draget IRL?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt mange brukertråder som svirrer rundt her nå men.. jeg ble inspirert og fikk lyst og starte en jeg også ! :nigo:

Hvilken bruker(e) her inne tror dere har draget på det motsatte kjønn IRL?? :popcorn: Og hvorfor ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:sukk:

Jaja. Mike Waters (hvis det er han som har River Phoenix som avatar) fordi han er morsom og virker avslappet, fordomsfri og interessant :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, at MikeWaters har draget har vi jo fått bevist ved at en dame som hadde truffet ham på bar opprettet en tråd her inne der hun etterlyste ham :fnise:

Jeg tror Cuntzilla har draget på menn. Hun har en direkte, freidig stil som jeg tror får gutta til å ville jakte på henne. Og så er hun ganske flott å se på i tillegg ser jeg for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anonym Bruker! H*n er impulsiv, full av overraskelser, virker ikke bundet av rutiner eller fastkjørt i et tankesett, og er ofte direkte og ærlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anonym Bruker! H*n er impulsiv, full av overraskelser, virker ikke bundet av rutiner eller fastkjørt i et tankesett, og er ofte direkte og ærlig.

:roll:

Getting old.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:sukk:

Jaja. Mike Waters (hvis det er han som har River Phoenix som avatar) fordi han er morsom og virker avslappet, fordomsfri og interessant :)

Han virker heller ikke arrogant eller skryter av seg selv og sine sengeferdigheter og det er positivt :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer bittelittegrann på hva som får folk til å starte disse trådene. Er det veldig oppmerksomhetssyke brukere som håper å bli nevnt? ;)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom til å tenke på noe. Hvis noen startet en tråd med tittelen "Hvilken KG-bruker er mest oppmerksomhetssyk", ville den blitt fylt av "Me! Me! Pick me!"innlegg??? :klo::fnise:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer bittelittegrann på hva som får folk til å starte disse trådene. Er det veldig oppmerksomhetssyke brukere som håper å bli nevnt? ;)

Ts her, nei har nok ikke noe håp og bli nevnt :P Er en bruker få har lagt merke til tror jeg , leser mer enn jeg skriver og har aldri blitt nevnt i andre sånne tråder som jeg har sett :P har heller ikke draget IRL for ordens skyld :sukk::fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom til å tenke på noe. Hvis noen startet en tråd med tittelen "Hvilken KG-bruker er mest oppmerksomhetssyk", ville den blitt fylt av "Me! Me! Pick me!"innlegg??? :klo::fnise:

Hæ? skjønte ikke...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? skjønte ikke...

Tigging om oppmerksomhet i en tråd om hvem som oftest tigger om oppmerksomhet...

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg har draget IRL, men ikke draget her inne på KG. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Nå må det vel gjøres noe med denne snikksnakkgjengen når de begynner å lage tråder i samliv? Så synd at de skal få holde på å ødelegge kvaliteten på frouet med sine lavpanna tulletråder.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå må det vel gjøres noe med denne snikksnakkgjengen når de begynner å lage tråder i samliv? Så synd at de skal få holde på å ødelegge kvaliteten på frouet med sine lavpanna tulletråder.

AnonymBruker-funksjonen er ikke tillatt på snikk-snakk, det er sikkert derfor disse trådene dukker opp i andre underforum. Latterlig å automatisk skylde på "snikksnakkgjengen" når du ikke vet hvem som har startet den. Syns ikke denne tråden senker standarden noe mer enn alle "Damer ser på overarmene mine, betyr det at de vil rundknulle meg på gata?"trådene her inne.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

AnonymBruker-funksjonen er ikke tillatt på snikk-snakk, det er sikkert derfor disse trådene dukker opp i andre underforum. Latterlig å automatisk skylde på "snikksnakkgjengen" når du ikke vet hvem som har startet den. Syns ikke denne tråden senker standarden noe mer enn alle "Damer ser på overarmene mine, betyr det at de vil rundknulle meg på gata?"trådene her inne.

HEY!

Jeg lurte virkelig på akkurat det...

Skrevet

Det kan jo ikke være noen andre enn gullmusa det... :ironi:

Skrevet

Helt klart WW. Hun er jo tydeligvis uovertruffent vakker :jepp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...