Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tendenser til noen skarpe ansiktstrekk, samt ganske tynne lepper.

Noe jeg kan gjøre for å skape en illusjon om oppmykning og forstørring?.. :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Ja, takk! Det samme har jeg lurt på lenge. Den munnen forsvinner liksom i alt det andre...

Gjest sexysadie
Skrevet

ikke bruk matte sterke farger.

på leppene bruker du lippgloss med skimmer.

Prøv GlamShine ifra Lòreal.

Gjest Étoile
Skrevet

Det finnes en leppebalsam-ting som skal ha forstørrende effekt på leppene, tror den er fra Helena Rubinstein.

Eneste jeg kan tenke på som kan myke opp skarpe trekk er riktig legging av highlights og skygge (rouge etc). Jeg ville gått innom et parfymeri og forklart hva jeg vil oppnå, så kan de forklare teknikker og prøvesminke deg etc.

Gjest Tristessa
Skrevet

Nåja, resten av ansiktet er ikke så ille, egentlig. Lipgloss er fremdeles en god ting!

Gjest Étoile
Skrevet

Kom på en ting til: lyse farger forstørrer, mørke farger forminsker. Prøv en lys skimrende gloss i såkalt "nude" eller fersken, og tegn opp leppene med leppeblyant i samme nyanse. Du kan prøve å tegne opp leppekonturen såvidt utenfor leppene for å forstørre, men vær forsiktig så det ikke ender opp med å se "klovnete" ut...

Skrevet

Husk at hår også har mye å si for å mykne opp trekk.

Skrevet

Er du lys er det fint med litt duse toner på pudder og rouge, lyserosa og fersken f.eks.

Er du mørk og har litt skarpe trekk er jo det bare kjempestilig!

For å forstørre leppene litt bruk lyse naturlige toner eller bare gjennomsiktig lipgloss, unngå å streke opp

Pass på å holde dem fuktige og fine hele tiden med litt vaselin eller lypsyl, såre lepper er ikke pent og virker bare enda "strengere"

Gjest Anonymous
Skrevet

Triks for større lepper: Ta en skimrende lys rosa/hudfarget lipliner og strek opp leppene like utenfor leppe-konturene. Og så ta på lipgloss eller lepomade..;)

Skrevet

Ok.. Tusen takk for tips!

Må nok til med noen optiske lurerier etterhvert. (For å få de leppene man helst vil ha, uten botoxinnsprøytning.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...