Eurybia Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Har ordnet meg PD på iPhone, der datoer for EL etc ligger inne.. EL ligger 5 dager etter mensen er ferdig.. Det kan vel ikke stemme?
sitronpepper Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Prøv å forandre datoene. Jeg prøvde å legge inn den forrige perioden min når jeg startet med den, og fikk litt rot i datoene. Måtte forandre å trykke en del. Både på kalender å på period log. Genial app! sluttet på piller og begynte med den appen i januar, gravid i februar!! så på andre eggløsningen satt den gitt!!! lykke til!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Har ordnet meg PD på iPhone, der datoer for EL etc ligger inne.. EL ligger 5 dager etter mensen er ferdig.. Det kan vel ikke stemme? Det *kan* stemme - jeg har korte sykluser og har flere ganger hatt eggløsning fem dager etter at mensen var ferdig. Men jeg ville uansett tatt det der med en klype salt. En slik app tar jo ikke hensyn til deg, bare til statistikk (selv om det er din egen statistikk). Vil du vite nøyaktig når du har eggløsning, er temping veien å gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå