Gjest haba Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 hei! vi driver å ser på sydenferie til sommeren (juli) og er usiker på hvor vi kan dra, og trenger din hjelp!! setter stor pris på alle som kan komme med tips! vi er to voksne og ett barn på 2år. her er våre kriterier: - syden (varmt) - bo ved stranden - bo i gangavstand til sentrum - fint barnevennlig hotell - basseng - barnebasseng - room service muligheter (ikke så enkelt å reise med barn - sted med forskjellige utflukter (dyrehage, badepark osv.) - helst en "rolig" og langgrunn strand (altså minst mulig bølger, så godt det "lar seg gjøre") her har jeg listet opp flere kriterier, noen er selvsagt ikke like viktige, men finnes dette hotellet?
Vibi Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Vi har veldig gode erfaringer med å leie leilighet når vi har reist med små barn. Utrolig deilig å ha litt ekstra rom å gjøre av seg etter at barnet har lagt seg for kvelden, og så er det deilig å kunne lage litt egen mat, og ha stort kjøleskap osv. Skal ikke komme med noen konkrete reisemålsdtips, da jeg ikke har feriert så mye i Europa på sommeren de siste 15 årene, men du kan ihvertfall søke etter leiligheter på homeaway.com, finn.no eller tripadvisor.com
effy Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Alcudia, Mallorca høres ut som midt i blinken for dere. Jeg var der med 2-åringen min i fjor sommer. Det er langgrunne fine strender, varmt nok, gangavstand til restauranter og små butikker, mange hoteller å velge mellom.
Coronas Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Figtree bay på Kypros http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction_Review-g667803-d1755105-Reviews-Fig_Tree_Bay-Protaras_Paralimni.html
marsy Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 jeg vil også anbefale leilighet når dere reiser med barn. Da har dere uteplass/stue å sitte etter at barnet har lagt seg. Hotellrom med barn prøver jeg å unngå... Da kan dere kjøpe med drikke og litt enkel mat så dere har frokost, og snacks til kvelden, og alltid litt mat på lur hvis 2 åringen blir sulten. Sicilia/Sardinia? Hellas? Franske kystlinje/riviera?
caroprins Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 Både Alcudia på Mallorca og Fig tree bay på kypros er gode alternativer. For andre, gå inn på ving og star tour sine sider og sjekk ut sunwing hotellene og blue village hotellene for sommeren . Begge konsept er tilrettelagt for skandinaviske turister med barn og dere finner sikkert noe av interesse der.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 tusen takk til alle dere som har svart! da er det bare å sette seg ned og google litt god fredagskveld!
ElisabethI Skrevet 18. april 2012 #9 Skrevet 18. april 2012 Besteveninnen min og mannen hennes var et sted som het Saint Maxime i Frankrike sommeren 2011 med en baby på 2 år, og de sa det var helt topp. De har forelsket seg i stedet, og skal tilbake om en måneds tid. De sa det var rolig og trykt, samtidig som man faktisk fikk oppleve litt ekte frank kultur. Kan være verdt å sjekke ut. Håper du får en fin ferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå