Gå til innhold

Kjøpte gavekort på trafikkskolen, de satte opp prisene uten å gi beskjed

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det er noen som kan hjelpe meg.

Jeg holder på med å ta førerkortet. Jeg har holdt på med kjøretimer siden november 2011, og betalt dette sånn etterhvert. På første kjøretime fikk jeg et hefte med lover og regler, samt en prisoversikt. I slutten av januar nærmet langkjøring og glattkjøring seg, jeg kjøpte i den forbindelse et så kalt gavekort hos kjøreskolen på 15000,- med en rabatt på 900,- som jeg da kunne bruke på hva jeg ville (enten det var timer eller langkjøring, hva det måtte være).

Jeg fikk i forrige uke et brev i posten om at mitt gavekort var blitt brukt opp, med en tilhørende oversikt. Jeg ble litt småsur når jeg da så at de, helt uten å ha gitt noen form for beskjed, har skrudd opp prisene. De har satt opp kjøretimeprisen fra 590,- til 620,- (og med så mange kjøretimer jeg har hatt, blir det ganske mye etterhvert), samt satt opp langkjøring og glattkjøring med til sammen 1100,-

De har også skrevet at jeg har hatt en kjøretime jeg ikke har hatt, så jeg skal ringe de i morgen uansett å klage på det. I tillegg har de satt opp at jeg har hatt 2 mørkekjøringer i 2009, hvor den ene er jeg blitt trukket for nå. Er dette noe jeg kan klage på? Jeg forstår ikke dette.. Jeg har oppkjøring neste mandag, så må ha betalt alt til da.

HJELP <3

Videoannonse
Annonse
Gjest Koala
Skrevet

Dersom de har forespeilet deg en pris kan de ikke sette opp den uten å gi beskjed på forhånd. Inntil de gjør det gjelder den prisen dere har blitt enige om. Om de har har lagt ut beskjed på sin hjemmeside eller noe slikt spiller ingen rolle.

Dersom de mener at du har hatt to mørkekjøringer må de dokumentere det. de har dokumentasjonsplikten, ikke du. Det samme gjelder den ekstra timen. De må dokumentere.

Trolig er dette bare et uhell. ringer du dem ordner de opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...