Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av dem som er hekta på wordfeud :sjenert: Jeg spiller for å spille, ikke for å chatte med fremmede. Mente jeg bestemt :gjeiper:

Helt til en fyr kom med hyggelige kommentarer om spill, poeng o.l. Helt uskyldig. Da kommenterte jeg tilbake. Vel det hele utviklet seg til en flørt.

Vi har nå møttes noen ganger og liker hverandre svært godt :) Flaks for oss at vi bor på samme sted! For vi kjente hverandre ikke fra før, men oppdaget via chatten at vi faktisk ikke bodde så langt fra hverandre! Nå har vi spilt mange ganger sammen, og det jeg lurer på er om det går an å finne igjen spill/chatt fra tidligere spill? Dere vet, etterhvert som man får flere spill, fullfører spill så forsvinner spillene nedover. Det hadde vært sååå morsomt om vi kunne finne igjen våre første chatter! :rodmer:

Noen som vet om det går an - i så tilfelle - hvordan gjør man det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg leste et eller annet i an avisartikkel for noen dager siden, ang en eller annen pedofyr som hadde antastet unger på wordfeud, at samtaler bare blir lagret i 72 timer. Så det er kanskje ikke så enkelt, nei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...