Peluche Skrevet 12. januar 2004 #1 Skrevet 12. januar 2004 Ville bare si hei til alle sammen ettersom jeg nok kommer til å være rimelig aktiv her fram mot den store (?) dagen. Dagen, ihvertfall. Vi har bodd sammen i flere år og har barn, bil og hus sammen så jeg forventer ikke de helt store endringene fordi om vi pynter oss ekstra en dag Jeg håper selvsagt på en fin dag med romantiske innslag (selvfølgelig) og en dag som blir et godt minne for gjestene (underforstått: jeg vil ha et bryllup som folk husker som VÅRT bryllup, ikke bare ET bryllup) og med god mat og drikke og masse latter. Har ikke planlagt noenting enda, det eneste jeg vet er at bryllupet ikke skal være i et tragisk forsamlingshus, at jeg ikke skal være marengsbrud (jeg skal ha drømmekjolen, uansett pris), at vi ikke skal servere slankemat og ikke ta betalt for drikken. Det blir- etter brudgommens ønske- kirkebryllup. Om vi skal ha få eller mange gjester er ikke helt bestemt enda, men det henger vel egentlig litt sammen med om vi skal spandere polvarer eller blande ut selv. Går MYYYYE penger der! Lykke til alle dere andre, ser fram til et godt samarbeid :kgblunk:
April Skrevet 12. januar 2004 #2 Skrevet 12. januar 2004 Gratulerer og velkommen! Her finner du helt sikkert mange tips og idèer! Lykke til med planleggingen! Jeg har 5 mnd igjen i dag og tiden bare flyr avsted
Peluche Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2004 Velkommen! Når skal du gifte deg da? Det vites ikke, det kommer an på alt det andre, som igjen kommer an på når det blir... hvordan kan folk bare poppe opp med en dato da? Det er jo halve jobben det
Gjest Tex Skrevet 12. januar 2004 #5 Skrevet 12. januar 2004 Vi satte dato halvannen time etter forlovelsen vi !!
Snorkie Skrevet 12. januar 2004 #6 Skrevet 12. januar 2004 )Velkommen hit til planleggingens hovedstad Du får masse å kose deg med fremover. Litt greit å ikke ha avklart dato enda også, for da er det jo lettere å få det til å klaffe med det lokalet man vil ha, kirken man vil ha osv. Hos oss gikk det nesten to år mellom forlovelse og fastsettelse av dato (men da fikk vi et barn i denne tiden også ).
Ninach Skrevet 12. januar 2004 #8 Skrevet 12. januar 2004 Vælkømmin te gards!!! ( Er for tiden på flyttefot fra Oslo sentrum (Uranienborg ) til Nes i Akershus, så jeg øver litt på dialekten!! ) Gleder meg til å bli kjent med deg og dine planer!! Klem Ninach og "lille-Martinsen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå