Gå til innhold

hvor langt kan en gutt gå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ja. hvor langt kan en gutt gå for og lure deg? her snakker vi mye meldinger og masse interesse. har til og med planlagt syden tur sammen som er bestillt. men vet han har vært litt luring før. kan det virkelig være at han har forrandret seg?? kan ett menneske late som om man er interresert bare for og ha noen der?? er så usikker. han gir ikke noen tegn på at han er useriøs. men blir skeptisk av fortiden hans. jeg er foresten 25 og han 27.

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

hva er det som gjør at du tror han lurer deg da?

Gjest MorAase
Skrevet

La han få viljen sin, så får du svar.

• Liker 1
Skrevet

Menn kan etter mine erfaringer gå LANGT for å få litt nærhet dessverre, men jeg tror neppe de ønsker å reise utenlands med noen med mindre det er snakk om mer enn bare å "dypp'n".

Jeg ville ikke bekymret meg om jeg var deg tror jeg :)

Skrevet

Noen her som tror på at en sydentur er det samme som forlovelse og giftemål? :klo:

Selskap på en sydentur er ikke ubehagelig, og spesielt ikke hvis man får gratis sex med på kjøpet.

Er du ute etter noe seriøst så får du KREVE oppførsel av fyren deretter.

Ellers vil du føle deg lurt etterpå.

Skrevet

Noen her som tror på at en sydentur er det samme som forlovelse og giftemål? :klo:

Selskap på en sydentur er ikke ubehagelig, og spesielt ikke hvis man får gratis sex med på kjøpet.

Er du ute etter noe seriøst så får du KREVE oppførsel av fyren deretter.

Ellers vil du føle deg lurt etterpå.

Nei, når du sier det som kommer jeg neppe til å bli overrasket lenger, over hva mannfolk er i stand til å si og gjøre for å få seg noe. Kvalmt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, når du sier det som kommer jeg neppe til å bli overrasket lenger, over hva mannfolk er i stand til å si og gjøre for å få seg noe. Kvalmt.

Naturen har utstyrt menn med sterke drifter. Og her sitter du å kritiserer naturen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror du han ga de tidligere jentene noe tegn på at han var useriøs? Enten må du droppe å gå ut med dem som har historie for å være det, eller så må du akseptere at sjansen er større en normalt for at dette blir en kort affære.

AnonymBruker
Skrevet

Så langt som det behøves!

Ferie i utlandet med godt selskap og store utsikter til sex kan få de fleste til å si de er interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Reis til syden, men ikke ha sex med han. Kan vel være lurt å ikke drikke deg for full heller da.

Uken etter at du kommer hjem finner du nok fort ut om han var seriøs. Om ikke han allerede uttrykket sin misnøye mens dere var der da :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått fra Lindesnes til Nordkapp. Det er ca. 2 500 km. Det er ganske langt.

Rune Gjeldnes gikk 4804 km. Det var på ski.

Vi menn kan gå ganske langt.

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Dersom personen er lystløgner kan h*n gå så langt som det er mulig. Har vært vitne til et par damer som virkelig har fått en stor støkk i selvtilitten/selvbildet pga slike folk..

AnonymBruker
Skrevet

ja. hvor langt kan en gutt gå for og lure deg? her snakker vi mye meldinger og masse interesse. har til og med planlagt syden tur sammen som er bestillt. men vet han har vært litt luring før. kan det virkelig være at han har forrandret seg?? kan ett menneske late som om man er interresert bare for og ha noen der?? er så usikker. han gir ikke noen tegn på at han er useriøs. men blir skeptisk av fortiden hans. jeg er foresten 25 og han 27.

De kan lure deg ett helt liv.

Skrevet

Naturen har utstyrt menn med sterke drifter. Og her sitter du å kritiserer naturen.

Hun kritiserer naturen, jeg er en del av den. Det er en grunn (1000) til at det finnes lesbiske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...