Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Nå har årets Iditarod startet, og jeg er stadig innom nettet for å følge med på hvordan det går med Sigrid Ekran. Og på lørdag starter Finnmarksløpet.
Fandenivoldsk Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Jeg følger med! Vurderer sterkt å bli Iditarod Insider, jeg vil ha tilgang til live tracking.. følger med daglig, dette er så spennende! Heia Sigrid
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2012 Fredag hadde VG en dobbeltside med presentasjon av alle hundene hennes. Hun har et ungt og spennende spann. Og hun hadde bare en reservehund med over - i motsetning av mange av konkurrentene som hadde flere titalls å velge mellom helt fram til start.
Sauen Shaun Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2012 Sigrid kjører godt og jevnt. Men har tatt ut to hunder fra spannet nå.
Sauen Shaun Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2012 Nå er Sigrid på 9.plass. Og i morgen starter Finnmarksløpet også. Så da blir det enda mer moro å følge med på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå