Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med en fyr for 1,5 år siden på fylla. Snakka ikke noe særlig etter det, 1 år etter begynte han å ta kontakt med meg igjen, alltid på fylla. Jeg sa alltid nei fordi jeg var i forhold.. For halvannen mnd sov han hos meg mens jeg var edru og han var full, vi gjorde ingenting da, bare kilte hverandre og sånn. Hadde sex de neste 2-3 helgene på fylla og vi sov sammen, hadde sex på morgenen når vi våknet. I går kom han til meg igjen (begge hadde vært ute, men var nokså edru), ga han ingen forventninger til at vi skulle ha sex, vi lå bare å prata i flere timer. Tydelig at han ville ha sex da, men var ikke sur ellernoe, han sa bare at jeg var kjedelig som ikke ville.

Grunnen til at jeg ikke ville ha sex i går er at han hadde vært så frekk mot meg før på kvelden, bare kødd, men likevel. Tenkte at jeg var reserveløsninga hans. Men det avkrefta han..

Han har sagt nei to ganger når jeg har spurt om han vil komme, pga han er i samme gjeng som eksen min.

Jeg ser jo for meg at det bare er sex han vil ha, men vi har ikke sånn spesielt bra sex og han kunne lett hatt seg med noen andre. Så hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han vil vel det samme som deg - ha sex når det passer seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Slike ting er utrolig vanskelig å svare på, altså hva han egentlig vil med deg. Spør du ham selv, får du mest sannsynlig ikke noe svar (eller et svar du vil føle du ikke er tilfreds med)....om dette er noe som er hemmelig så er det kanskje ikke ønskelig å "alliere" seg med noen som har jevnlig omgang med ham, for å liksom grave litt for deg...for da finner jo de ut om deg og ham, og det sprer seg til eksen din...(nesten som en spion, og det er vel kanskje stygt gjort også?)....Har du følelser for fyren? In that case, så burde du jo absolutt legge kortene på bordet og fortelle at du har følelser, deretter si ifra at om han ikke har andre intensjoner enn å putte junior et sted, så kan han bare pelle seg vekk, for da fortjener ikke han deg

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Blir han mer interessert om jeg lar vær å sende melding til han å spør om han vil komme til meg på fylla, men heller er litt kostbar og lar han ta kontakt med meg og da si ja?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det vil være lurt å spille litt mer kostbar, og ikke alltid være der når han vil ha deg :)

Skrevet

TS her. Blir han mer interessert om jeg lar vær å sende melding til han å spør om han vil komme til meg på fylla, men heller er litt kostbar og lar han ta kontakt med meg og da si ja?

Finn deg en skikkelig fyr i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...