Snørr Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Slett meg Endret 27. november 2015 av Snørr sletting
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Du må ta kontakt med banken, det er bare de som kan svare deg på om du kan ta over hele lånet. Du må kjøpe henne ut, hun er jo medeier! Så selvfølgelig må du betale henne noe. Dere må i såfall få en ny takst/prisvurdering. At du har gått i det som ellers kalles kvinnefella og betalt alt av møbler etc. har ikke noe i si i forhold til huset.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Du må ta kontakt med banken, det er bare de som kan svare deg på om du kan ta over hele lånet. Du må kjøpe henne ut, hun er jo medeier! Så selvfølgelig må du betale henne noe. Dere må i såfall få en ny takst/prisvurdering. At du har gått i det som ellers kalles kvinnefella og betalt alt av møbler etc. har ikke noe i si i forhold til huset. Det er vel motsatt, slik jeg leser innlegget? En mann som skriver, at HUN har kjøpt møbler?
Snørr Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Du må ta kontakt med banken, det er bare de som kan svare deg på om du kan ta over hele lånet. Du må kjøpe henne ut, hun er jo medeier! Så selvfølgelig må du betale henne noe. Dere må i såfall få en ny takst/prisvurdering. At du har gått i det som ellers kalles kvinnefella og betalt alt av møbler etc. har ikke noe i si i forhold til huset. slett Endret 27. november 2015 av Snørr slett
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 "Alt av møbler/tv/sofa har eg betalt for (utenom tørketrommel)" Han har betalt alt..
Snørr Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2012 "Alt av møbler/tv/sofa har eg betalt for (utenom tørketrommel)" Han har betalt alt.. Det stemmer
Wildlily Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Mest sannsynlig så har leiligheten ikke steget i pris/takst hvis ikke dere har pusset nevneverdig opp. Få 2-3 meglertakster, ta snittet av det. Trekk fra det dere betalte for leiligheten og betal henne ut/krev penger av henne for summen i forskjell. Møblene og dyrene er dine så lenge du har bankutskrift/kvittering på at bare du har betalt. Man har ikke krav på 50/50 av alt så lenge man ikke er gift og det kan bevises store lønnsforskjeller uten barnepass.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Jeg forstår meg ikke på samboere som ikke har samboerkontrakt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå