Gå til innhold

Et lite mammahjerte-sukk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette annet enn å få det ut..Gutten min på 15 mnd gikk nettopp ut døra sammen med pappaen sin for å besøke farmor og farfar. Jeg er ikke helt i form, så ble hjemme, og da de skulle gå var det ikke noe vinking, ikke noe "hade", ikke noe kos eller noenting fra lillegutt. De siste ukene føler jeg at han har blitt mye mindre knyttet til meg, og ikke opptatt av nærhet osv som han har vært tidligere. Er vi ute, kan han fint tusle rundt lenge uten å i det hele tatt kikke etter hvor jeg er..Det er nok kanskje bare en periode eller?

Jeg slet med fødselsdepresjon i begynnelsen av livet hans, og jeg er så redd for at dette skal være "senvirkninger" av at jeg hadde vanskelig for å knytte meg til han.

Frykten for å ikke strekke til som mamma er så mye sterkere når jeg ikke får den "tilbakemeldingen" fra han om at han virkelig trenger meg.

:sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han begynner å bli større, det er bare det. Vær glad for at du har en trygg liten gutt som tør å reise fra mamman sin.

• Liker 2
Gjest chiki
Skrevet

Høres helt normalt ut!

Her er jenta veldig mammadalt, for faren har hatt kyssesjuken og vært veldig dårlig i noen mnd nå, så da har jeg gjort mest av legging, mating osv.

Så hun er ikke like opptatt av det når han går f.eks, som når jeg går.

Kjenner selv jeg blir litt lei meg når hun ikke vinker når jeg går fra barnehagen eller går hjem om hun skal overnatte hos besteforeldrene. Men det viser jo bare at hun er trygg på situasjonen der hun skal være!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...