KaDust Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Sånn er saken: Jeg og typen er veldig glade i skrekk med religiøst innhold. Altså, exorcismer, demoner osv osv. Det vi lurer på er om noen av dere vet om noen brae slike filmer?
Gullskje Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Jeg er også veldig glad i sånne filmer, eneste filmene jeg blir ordentlig redd av og skvetter til. Den siste jeg så var Rite med Anthony hopkins, har forsatt ikke klart å se hele. Den er inspirert av sann historie, innholder eksorsisme ! Del gjerne om du vet om noen Endret 4. mars 2012 av Gullskje
Armitage Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Jeg regner med at du har sett Eksorsisten? Ellers så syntes jeg The last exorsism var ekkel. The Devil's Rock er en creepy film om en gjeng nazister som greier å tilkalle en demon som de lenker fast i en bunkers.
KaDust Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har sett The Rite. Den siste vi så var The Exorcism of Emily Rose. Også basert på sann histore, ganske bra! Kan liste opp de jeg husker vi har sett som vi likte: REC og REC 2 The Last Exorcism Poltergeist The Unborn Anneliese: The Exorcist Tapes Det er de jeg kommer på nå. Så skal vi dra å se på The Devil Inside på kino neste helg! Den ser råbra ut!
KaDust Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2012 Jeg regner med at du har sett Eksorsisten? Ellers så syntes jeg The last exorsism var ekkel. The Devil's Rock er en creepy film om en gjeng nazister som greier å tilkalle en demon som de lenker fast i en bunkers. The Devil's Rock tror jeg ikke at jeg har sett. Takk for tips, skal sjekke trailer!
BoringMachines Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Det går vel en på kino nå, "The Devil Inside". Men tror dessverre den har fått en del dårlig kritikk.
KaDust Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2012 Mange av filmene jeg liker har fått dårlig kritikk. :gjeiper: Så det betyr ingenting for meg. Hmm usikker på om jeg har sett An American Haunting. Skal sjekke trailer, takk for tips
Gullskje Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Paranormal Activity filmene innholder religiøse ritualer noen av dem!
Gjest NerdMedSverd Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Se7en "Two detectives, a rookie and a veteran, hunt a serial killer who uses the seven deadly sins as his modus operandi." Endret 4. mars 2012 av NerdMedSverd
Armitage Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Denne er gammel, men jeg synes den er kul. Stigmata. 1
Gjest just words Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 Stigmata http://www.youtube.com/watch?v=5GAiS_ca-N8.
KaDust Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 4. mars 2012 Trenger ikke være exorcisme liksom, men demoniske greier og religiøse greier generelt er kult. Se7en er sett, Paranormal er hvertfall sett - alle tre. Og stigmata så kul ut, takk!
Sugerøret Skrevet 4. mars 2012 #14 Skrevet 4. mars 2012 An american haunting The exorcism of emily rose Disse har jeg sett og ble skuffa.Dårlig opplegg og lite skrekk Men smaken er som baken-delt
Armitage Skrevet 4. mars 2012 #17 Skrevet 4. mars 2012 Omen. Se den gamle ikke nyinnspillingen. Rosemary's baby. Fallen 1
Silfen Skrevet 4. mars 2012 #19 Skrevet 4. mars 2012 Constantine? Ja, var det ikke noe sånne greier der? En gang så jeg en med noe greier som kom opp av gulvet i et hus, men det er det eneste jeg husker. Ja, jeg er elendig.
Armitage Skrevet 4. mars 2012 #20 Skrevet 4. mars 2012 Drag me to hell The Evil Dead Evil Dead 2 Army of Darkness. De tre siste filmene er mer eller mindre kultfilmer og har fått ganske bra kritikker. Men det er ikke filmer som er for alle. Jeg digger de ihvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå