AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har lest flere steder nå at den ikke fjerner sminke. Bruker dere et annet produkt på kvelden for å fjerne sminke?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 "Alle" her bruker den Jeg bruker først Simple wipes, deretter facial cleanseren fra md og deretter Decleor Toner. Vet at mange sier at wipes ikke er bra for du drar i huden, men trikset er å holde servietten noen sekunder (la oss si ti sekunder) før man beveger den. Den må nemlig få tid til å funke. Dette gjelder spesielt øyensminke.
Gjest Cosette Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Jeg bruker MD, og så lenge jeg skyller ansiktet godt med vann flere ganger er jeg sminkefri, føler jeg. Bruker kun litt mineralpudder fra MineralHygienics på huden, da, sikkert noe annet om man bruker en tyngre foundation. Lett øyensminke går også av med masse lunkent vann og en bomullspad hos meg. Om jeg skulle ha mer øyensminke enn vanlig en dag bruker jeg en Simple Wipe i tillegg.
Gjest santus Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har også tenkt til å invistere i gode produkter nå Jeg har brukt produkter fra REN en stund nå, men jeg føler ikke at det hjelper så mye. Jeg vil ha Md formulations cleanser, det serumet til Md, scruben og en fuktighetskrem fra Decleor. Hvordan har dere bestemt dere for en fuktighetskrem? Det er jo et hav av muligheter
Miah Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Den fjerner sminke, men sannsynligvis ikke like godt som andre produkter dersom du bruker mye sminke. Bruker som regel kun litt maskara og en lett mineralfoundation, så for meg er det ikke et problem. Maskaraen min går av med vann så det er ikke et problem. Om jeg bruker vannfast maskara må jeg bruke et eller annet produkt, men det er såpass sjeldent at jeg ikke tenker på det.
Gjest Daenerys Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Jeg bruker den. Bruker den ikke til å fjerne øyensminke, men syns den fungerer rimelig bra. Hvis jeg virkelig vil ha bort alt bruker jeg en toner etterpå (Matis, tåler ikke Decleor). Det kommer jo an på hvor mye sminke man bruker også, jeg har en farget dagkrem + såvidt farget pudder som fester denne, så jeg har ikke foundation i dens rette forstand. Trenger vanligvis ikke bruke toner
Gjest BabyBlue Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Brukte den før, men den er ræva til å fjerne sminke. Decleor sin rensemelk er bra på det område da, og er noe jeg bruker nå pga. sensitiv hud etter pillekur. Anbefaler folk å fjerne sminken før de bruker denne rensen.
AnneBonny Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Bruker å legge på litt krem på vippene og vaske av med bomullspad og vann. Etterpå facial cleansern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå