Gå til innhold

Grove wraps

Edvarda

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som vet om gode, grove wraps? Eller som gjøre noe lurt med dem, slik at de blir myke og gode? De jeg kjøper på Rema brekker liksom bare, og blir tørre og rare. Jeg pleier å lunke dem i mikroen 30 sek eller så, og når jeg gjør det med fine, vanlige wraps blir de silkemyke og gode.

Jeg kjøper av og til grove kyllingwraps på en kafe, og de har tynne, myke, ordentlig grove wraps. Kanskje jeg må spørre om å få kjøpe en bunke av dem.. :sjenert:

(Det heter kanskje tortillalefser eller noe sånt, men dere skjønner sikkert hva jeg mener :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker fullkornstortillaene fra Santa Maria som du får på Ica , Coop og Eurospar, den røde pakken. Har ikke opplevd at de er tørre eller har brukket? Synes ikke Rema's tacostasj er noe særlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker fullkornstortillaene fra Santa Maria som du får på Ica , Coop og Eurospar, den røde pakken. Har ikke opplevd at de er tørre eller har brukket? Synes ikke Rema's tacostasj er noe særlig :P

Takk for svar, da skal jeg prøve dem. Gjør du noe spesielt med dem? Jeg mistenker at det er der jeg feiler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker de i den gule pakken.. Husker ikke navn. Varmer dem i stekovnen, innpakket i aluminiumsfolie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker de i den gule pakken.. Husker ikke navn. Varmer dem i stekovnen, innpakket i aluminiumsfolie.

Jeg synes stekeovn blir litt mye styr for å varme 2 stykker, så derfor bruker jeg mikroen. Kan det være at det gjør så stor forskjell kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker mikroen på Santa Marias og de brekker ikke når de er nye. Hvis de har ligget en dag eller to brekker de iblant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg testet Santa Maria i mikroen, og etter et råd jeg har lest fuktet jeg dem litt først. Ble supert, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...