.lille Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Kjøpte meg ølgjær i går, og fikk det ned med masse viljestyrke. I dag derimot.. Får det pokker ikke ned Funker ølgjær i tablettform like bra hvis jeg tar mange nok? Jeg tror nemlig ikke dette pulveret er noe alternativ Skal sies at jeg har slitt med anoreksi og derfor er spy-refleksen min godt utviklet.. Kan hende det er derfor MEN JEG VIL HA FINT HÅR!!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Ølgjær vet jeg veldig lite om, men jeg sliter med anoreksia selv, og startet med b-vitaminer for 4-5 mnd siden, og håret har kommet tilbake der jeg begynte å bli veldig tynnhåret. Selv om det ser litt ut som at noen har klippet meg med en rusten kjøkkensaks akkurat nå
Curlyme Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 b vitamin funker like godt som ølgjær. Du kan ta mange på en gang,det skilles ut av kroppen det som ikke kroppen vil ha. Synes forresten ølgjær fra apoteket er bedre enn fra helsekost.
bobbi Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Har tatt ølgjær i tablett form, synes det fungerte veldig bra Både hår og negler ble sterkere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå