AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Hvor går jeg for å se hvordan profilen min ser ut for andre (som ikke er venn med meg) Gjerne steg-for-steg, er ikke helt inn i facebook..
Gjest Armule Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Vær inne på profilen din. Trykk på tannhjulet til høyre, ved "oppdater informasjon" og "aktivitetslogg". Trykk "vis som".
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Det tror jeg faktisk ikke du kan. Cervix' metode fungerer kun for venner, men så vidt jeg vet kan du ikke se hvordan det ser ut for de som ikke er dine venner.
KaDust Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Det tror jeg faktisk ikke du kan. Cervix' metode fungerer kun for venner, men så vidt jeg vet kan du ikke se hvordan det ser ut for de som ikke er dine venner. Jo, det går. I stedet for å skrive inn en venn's navn, trykker på man på "public" så får man se det.
Gjest Armule Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Når jeg trykker "vis som", kommer jeg automatisk inn på hvordan profilen min vises i "public".
KaDust Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Min profil kom automatisk som den vises for venner, og jeg fikk som valg øvert å kunne skrive inn en venns navn eller å velge meg til public. Og da så jeg hvordan folk jeg ikke er venn med fikk se profilen min. Veldig privat var profilen min (heldigvis)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå