AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Hei! Jeg er veldig sparsom av meg, og bruker bare mascara som sminke til hverdags. Mest fordi jeg ikke orker å bruke masse penger på sminke, og jeg har en del kviser, som jeg ikke har klart å dekke over bare med foundation. Her om dagen var jeg hjemme hos enn venninne av meg, som viste meg masse produkter fra elf, og jeg likte brow gelen og concealeren deres. Så klar til å svi av kun 200,- for å slippe unna toll, noe som for en gang skyld irriterte meg, gikk jeg inn for å se etter det, og kjøpe det, men de har det ikke inne.. Vet noen når det kommer inn? og har noen noen erfaringer med elf? (Har lest på nett, mye positivt men siden jeg må vente uansett kan jeg jo spørre ... )
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Har du sjekket både http://eyeslipsface.no/ og http://www.eyeslipsface.com/ ?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Ja, de har det på .com.. Er det noe forskjell?
HedvigR Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 De pleier å oppdatere på facebooksidene sine om når det forventes å komme inn produkter Og når de har fått det. I samme slengen legger de gjerne med noen rabattkoder eller koder for gratis shipping, så absolutt ikke dumt å like dem på facern
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Du burde ABSOLUTT prøve elf! De har også en norsk Facebook side som heter "The Beauty Diary of Norway", og her kommer det hver dag ut nye ting, enten tips eller tilbud og sånt! SUPERT!!
PuppyEyees Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Ehh, nå skulle jeg bestille fra .com da, tenkte å registrere meg som bruker der, og da må jeg oppgi stat i USA? Kan jeg ikke bestille derifra når jeg bor i norge?
Secondbite Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Bestill fra eyeslipsface.no eller .co.uk når dere skal handle. Distribeauty werehouse team er også noe å like, for de legger ut konkurranser støtt og stadig som er verdt å være med på Cream-linerne deres skal være veldig gode, har nettopp kjøpt et par selv, men har ikke fått prøvd dem ut enda. Øyenskygge primerne deres er vel de som får mest skryt av alt, og de skal jeg bestille når de får inn nytt snart. Primeren skal visst også være god, men vær obs på at det er parabener i. Det eneste jeg har vært misfornøyd med foreløpig er en (studio) corrective consealer palett, faktisk. Har ikke brukt den så mye enda, men de gangene jeg har gjort det har jeg bare brukt den grønne consealeren(var derfor jeg kjøpte den, hovedsakelig. Og det er bra, for de 3 andre fargene kunne jeg ikke ha brukt uansett. Alt for mørke for min lyse hud..) Alt i alt anbefaler jeg: Eyelid Primer Blush (Mineral) Eyeshadow Primer Mineral Booster Cream Eyeliner Eyebrow kit Studio Blush HD Powder Primer Setting spray Powder Brush Have fun! Hehe
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 Har alt du har skrevet på listen din Secondbite, og er helt enig! Cream eyelineren vant en pris i et blad, og da prøvde jeg den også - kjempe fornøyd! Annet som er verdt å prøve: Mineral foundation¨Mineral lipstick (run away er sååå fin)Studio BlushNail polish (!!)Studio minty lipglossMineral infused face primer Spør meg gjerne om dere lurer på noe, dette er virkelig noe å teste ut for de som vil se bra ut men ikke har så mye penger å bruke på sånt! :-)
Secondbite Skrevet 6. mars 2012 #11 Skrevet 6. mars 2012 (endret) Nei, bestill fra .no eller co.uk (disse er egentlig det samme, bare at prisene står i NOK på .no ) Endret 6. mars 2012 av Secondbite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå